چهره هاسلبریتی ایرانی

مهدیه نساج بازیگر نقش «مینو» در سریال مینو کیست؟+عکس و بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مهدیه نساج بازیگر نقش «مینو» در سریال مینو کیست؟+عکس و بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

به عقیده بسیاری سریال مینو می تواند سکوی پرشی برای «مهدیه نساج» باشد. بازیگری که پیش از این در تئاتر و سریال هایی حضور داشته اما هیچکدام از نقش هایی که بازی کرده به اهمیت «مینو» در این سریال نیست.

مهدیه نساج بازیگر ایرانی در ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است.

نساج دوره های تکمیلی بازیگری را در کلاس‌های آزاد استاد سمندریان گذراند و سپس با ثبت نام در موسسه کارنامه و کلاس های متد اکتینگ اصول و فوت و فن بازیگری را آموخت.
او اولین تجربه بازیگری را در سال ۸۷ با سریال چهل تیکه آغاز کرد. چهل تکه برنامه ای بود که موضوعات اجتماعی، آموزشی و بهداشتی را به چالش می کشید. و به حقوق کودک، کتابخوانی، بهداشت کودک و..‌‌می پرداخت.

از کارهای مهدیه نساج می‌توان به سریال زیر پای مادر که نقش سارا را به عهده داشت اشاره کرد. سریال مینو می تواند نقطه عطفی در کارنامه بازیگری نساج به حساب بیاید.

او در این سریال نقش یک خانم پرستار در خرمشهر بازی می کند که درگیر ماجرای عشقی با یک جاسوس عراقی می شود.

دیگر اثری که نساج در آن نقش آفرینی کردهخانواده دکتر ماهان است. این اثر سریالی است جدید که به زودی به نمایش درمی آید.

از دیگر آثار هنری به که در آن نقش آفرینی کرده است می توان به نمایش شب بخیر مادر و تئاتر مل پامنی ،می خواستم اسب باشم ، بر فرس تندرو ، نمایش من از ارتفاع می ترسم که به جشنواره فیلم فجر ۹۱ رفت و نمایش شبی که آتیلا مرد و… اشاره کرد.

حضور  مهدیه نساج در عرصه بازیگری چه در سینما و چه در تلویزیون ،کم رنگ بوده و به تعداد انگشت شماری از ایشان فیلم و سریال دیده می شود.

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مهدیه نساج بازیگر نقش «مینو» در سریال مینو کیست؟+عکس و بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا