چهره هاسلبریتی ایرانی

مهراد جم کیست ؟ + بیوگرافی کامل و زندگی خصوصی به همراه اینستاگرام و عکس

مهراد جم کیست ؟ بیوگرافی کامل و زندگی خصوصی به همراه آدرس پیج اینستاگرام و عکس مهراد جم و اطلاعات تکمیلی درباره زندگی شخصی این خواننده. چند وقتی است نام مهراد جم در فضای موسیقی پاپ ایران شنیده می شود. خواننده جوانی که به سرعت و با چند آهنگ اولیه خود گل کرد و حالا طرفداران قابل توجهی دارد.

دهه هفتادی با اصالتی آبادانی

نام اصلی این خواننده محسن سعیدی کیا است و مهراد نام هنری اوست. مهراد جم در ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۷۶ به دنیا آمده است. او اصالتا آبادانی است. این خواننده ی جوان و با استعداد با تلاش های فوق العاده ای که در اجرای موسیقی بی نظیرش، توانسته است همواره محبوبیت بسیاری را در بین همه ی افراد به دست آورد. اگرچه موسیقی او بیشتر توسط جوانان محبوب است ولی محتوای پس زمینه ی موسیقی او مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

مهراد جم کیست
مهراد جم کیست

متاهل یا مجرد؟

در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران است. مهراد در چند وقت اخیر تمام تمرکز خود را بر روی انتشار آهنگ و اجرای کنسرت های گذاشته است. یک خواننده برای اینکه بتواند محبوب شود علاوه بر صدای خوب نیازمند قدرت اجرا بالا است در غیر این صورت امکان پیشرفت محدود خواهد شد و در این راستا مهراد با دارا بودن هر دو توانایی و استعداد توانسته است در کوتاهترین مدت زمان موفقیت بسیاری را نصیب خود کند و گام موثری برای پیشرفت در این زمینه بردارد. در مورد خبرهای مربوط به ازدواج مهراد جم باید بگوییم که این خبرها هیچ گونه صحت ندارد. او مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

معروفیت با ۲ آهنگ در ۱ ماه!

در مورد اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم باید به ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ اشاره کرد. سپس قطعه «شمال»که نخستین آهنگ مهراد جم به شمار می رود نیز در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸ منتشر شد و قطعه بعدی این خواننده جوان هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگ او!

به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام نامی به هم زند و حتی موتورهای جستجوگر گوگل را هم به خود مشغول کند.

بیوگرافی مهراد جم
بیوگرافی مهراد جم

سبک خوانندگی

مهراد جم ترجیح داده است که سبک آهنگ هایش به رپ خوان های زیرزمینی نزدیک باشد، در واقع سبک خوانندگی او یک شیوه جدید نیست بلکه تلفیقی از سایر سبک های رپ بوده که با مهارت ویژه ای در هم آمیخته شده است. در مورد این موضوع که آیا او دانسته و یا ندانسته این کار را انجام داده است…هنوز هیچ اظهار نظری از وی دیده نشده است.

شاید اگر قبل از انتشار آهنگ های مهراد جم هیچ کس فکر نمی کرد که با این سبک ویژه و در عین حال تکراری بتوان موفقیت و شهرت قابل ملاحظه ای را کسب کرد. محبوبیت مهراد عوامل مختلفی نیز دخیل بوده است. به عنوان مثال مسعود جهانی از جمله محبوب ترین خواننده های کشورمان همواره حمایت عالی از این خواننده ی جوان داشته است. مهراد جم برای مدتی تنظیم کننده ی آهنگ های مسعود جهانی بوده است. در طول این مدت او توانست اصول های ویژه برای خوانندگی را بیشتر بیاموزد و به صورت یک فرد حرفه ای گام در این مسیر بگذارد. مهراد جم سعی دارد بخش تنظیم موسیقی و آهنگ های خود را نیز همواره خودش بر عهده داشته باشد.

مهراد جم
مهراد جم

اولین حضور در تلویزیون

چهره مهراد جم برای اولین بار در ۲۷ اسفند ۹۸ و در چهارشنبه سوری روی آنتن زنده تلویزیون ظاهر شد. مهراد جم مهمان ویژه برنامه فرمول یک برای پایان سال ۹۸ بود. مهراد جم در این برنامه اجرای زنده نیز داشت.

اینستاگرام مهراد جم

instagram.com/mehraadjam

برخی از آهنگ ها

از آهنگ های مشهور دیگر اومی توان موارد زیر را نام برد :

غمت نباشه

شمال

گل بی گلدون

نامرد بودی

شیک و پیک

به یاد قدیم

گل شقایق

مهراد جم در فضای مجازی فعال می باشد و  همواره سعی دارد با استفاده از شبکه های اجتماعی مخصوص طرفدارانش را در مورد آهنگ هایش مطلع گرداند.

زندگینامه مهراد جم
زندگینامه مهراد جم
مهراد جم کیست ؟
مهراد جم کیست ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا