تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

مهمان امشب برنامه خندوانه چهارشنبه (۸ اسفند ۱۳۹۷) کیست؟

مجله اینترنتی کولاک: فصل ششم برنامه خندوانه به تهیه کنندگی و اجرای رامبد جوان ،چهارشنبه تا جمعه هر هفته حدود ساعت ۲۳ مهمان مخاطبان شبکه تلویزیونی نسیم می شود. این برنامه پر مخاطب و مفرح با هدف شاد کردن دل مخاطبان، میزبان مهمانان خاص و سرشناسی است.

مهمان برنامه خندوانه + اقبال واحدی

 

در این فصل از برنامه خندوانه بعضی از قسمت ها به مسابقه ادا بازی می پردازد. لیگ ادا بازی خندوانه را ۸ گروه تشکیل دادند که نام این گروه ها و افراد شرکت کننده را در ادامه می خوانید:

نیما کرمی و حسین رفیعی ( میلیچ و اسپیریچو )، شهاب عباسی و سیاوش مفیدی ( تِنسی تاکسیدو و چاملی)، باربد بابایی و مهدی یغمایی ( ضد ضرب )، ارشا اقدسی و هومن شاهی ( فرتاس)، محمد نادری و امیر کاظمی ( بصل النخاع )، نیما نکیسا و حامد آهنگی ( آهنگ نکیسا )، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه ( رُفقای ۲۵ ساله ) و رامبد شکرآبی و حمید گودرزی ( دهه پنجایی ها )

اقبال واحدی مهمان از مجری های دوست داشتنی با لباس های محلی خودش امشب برنامه خندوانه است. علاوه بر اقبال واحدی میثم درویشیان هم قرار است مخاطبان را شاد کند. همچنین دکتر پاینده سازگار نیز در این برنامه حضور دارد.

نکات خواندنی درباره اقبال واحدی

سیدمحمدعلی واحدی(اقبال واحدی) طی سال های طولانی برنامه صبحگاهی و پر مخاطب صبح بخیر ایران بوده است.

وی در ۲۸ فروردین سال ۱۳۳۵ در سنقر کرمانشاه دیده به جهان گشود.

تحصیلات اقبال واحدی

فارغ التحصیل رشته کارگردانی با گرایش جامع فیلمسازی

وضعیت تاهل:

واحدی در سال ۱۳۶۱ به جرگه متاهلین پیوست و حاصل این ازدواج  یک پسر به نام امیرحسین و یک دختر به نام حنانه است.

آغاز فعالیت هنری اقبال واحدی

اقبال واحدی در سال ۱۳۷۳ به صورت رسمی کار خود را با برنامه صبح بخیر ایران آغاز کرد و در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار شد. وی علاوه بر اجرا در یک سکانس فیلم سینمایی به نام الو الو من جوجوام به ایفای نقش پرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا