تلویزیون

مهمان دورهمی امشب جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ کیست؟ + معرفی کامل

در این مطلب از مهمان دورهمی امشب جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ نوشته ایم. معرفی مهمان جمعه شب ۱۶ اسفند در برنامه دورهمی شبکه نسیم. ضبط برنامه دورهمی در روزهایی که کرونا به صورت گسترده در شهرها شیوع پیدا کرده همچنان ادامه دارد.

مهمان امشب برنامه دورهمی شقایق فراهانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. شقایق فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا، و خواهر گلشیفته فراهانی، است. شقایق فراهانی خودش در ۲۰سالگی مادر شده است و حالا سال‌هاست که در کنار هنر بازیگری، هنر مادرشدن را نیز در زندگی‌اش به نمایش گذاشته. صحبت‌های او درباره کار، خانواده و زندگی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است.

مدیران این برنامه ویدیویی در فضای مجازی منتشر کردند که در آن محل ضبط برنامه در حال ضدعفونی شدن است. این کار با همکارى شهردارى، سازمان آتش نشانى و مرکز بهداشت صدا و سیما صورت گرفته است .همچنین مراجعین برنامه که با ماسک در صندلی‌های جایگاه حضار در استودیو قرار گرفته‌اند.

فصل چهارم برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه بوده است. در هفته های گذشته چهره هایی همچون برزو ارجمند، علی انصاریان، محمدرضا احمدی، آرون افشار، اکرم محمدی، نسیم ادبی، آریا عظیمی نژاد و… مهمان این برنامه بودند و با مهران مدیری گفتگوهای جالبی ترتیب دادند.

در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر لغو تصویربرداری این برنامه به دلیل شیوع کرونا به وجود آمده است. آنطور که مدیران سیما و شبکه نسیم گفته اند ضبط برنامه های تماشاگر محور فعلا متوقف شده است و چنانچه این برنامه ها تا قبل از شیوع ویروس کرونا ضبط داشته اند، روی آنتن شبکه خواهد رفت.

دورهمی امشب جمعه ۱۶ اسفند ۹۸
دورهمی امشب جمعه ۱۶ اسفند ۹۸

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنجه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.


همچنین ببینید:

ویدیو گفتگوی کامل شقایق فراهانی در دورهمی

زندگینامه کامل شقایق فراهانی

معرفی مهمان دورهمی پنجشنبه ۱۵ اسفند

آهنگ های اجرا شده توسط امیر تاجیک در برنامه دورهمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا