چهره هاسلبریتی ایرانی

مهناز خطیبی همسر محمد بحرانی کیست ؟ بیوگرافی ، زندگی شخصی و عکس های ۲ نفره

مهناز خطیبی همسر محمد بحرانی کیست ؟ بیوگرافی مهناز خطیبی زندگی شخصی و عکس های ۲ نفره همچنین اطلاعاتی درباره محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه. مهناز خطیبی دی ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. او بازیگر، نویسنده و مترجم است. مهناز خطیبی لیسانس بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران اخذ کرده است. حالا چند سالی می شود که مهناز خطیبی و محمد بحرانی با یکدیگر ازدواج کرده اند. این دو فرزندی ندارند. مهناز خطیبی عروسک گردان عروسک دیوی در مجموعه کلاه قرمزی است.

مهناز خطیبی همسر محمد بحرانی کیست
مهناز خطیبی همسر محمد بحرانی کیست

بحرانی در خصوص نحوه آشنایی با مهناز خطیبی گفته است: «من و مهناز در دانشگاه همکلاس بودیم، اغلب باهم موزیک گوش میدادیم و شروع پیشنهاد ازدواج من به او با آلبوم در خیال شجریان بود.»

بحرانی چندی قبل و در بحبوحه کار در مجموعه خندوانه با انتشار عکس زیر، این متن را برای همسرش مهناز خطیبی نوشت:

«چند سالی می شه که ” تعطیلات نوروز ” برای ما تبدیل به یه ترکیب نامانوس و غریبه شده.چون عملا تعطیلاتی در کار نیست.سالها که همنشین ببعی و همساده و رفقا بودیم و امسال هم که جناب جناب خان.خلاصه که حسابی به همه ی شماهایی که عید رو تعطیل بودین و سفر رفتین و کیف کردین و پیک نوروزیتون رو هم ننوشتین حسرت می خورم.ایشالا که خوشیهاتون مدام باشه رفقا….

و اما این عکس بر می گرده به تهران گردی من و مهناز در اون یکی دو روز تعطیلی وسط ضبط های عید….و تهران خلوت عجب صفایی داره…و بلوار کشاورز که زیباترین خیابان دنیا می شه در این روزها…علی الخصوص برای ما که جوونیمون رو توی دانشگاه تهران گذروندیم…قدم زدیم و خاطره گردی کردیم….های رفقای دانشگاه تهرانی….های هنرهای زیبایی ها…هر جای دنیا که هستین عشق بر شما ببارد…

پی نوشت : دم اون رهگذر جوونی که این عکسو از ما گرفت گرم.دانشجو بود.با دوستاش قدم می زد و انگار دقیقا پونزده سال پیش ما بود.»

محمد بحرانی ۱۶ آذر سال ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار محمد بحرانی می‌توان به بازیگری در سریال کلاه قرمزی ۹۷، سریال گلشیفته و برنامه قاچ اشاره کرد.

محمد بحرانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۳۲ سالگی در فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کلاه قرمزی ۹۷، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد بحرانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، محمدرضا فروتن و بهاره رهنما را تجربه کرد.

محمد بحرانی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد بحرانی در این سال، بازیگری در سریال کلاه قرمزی ۹۷ به کارگردانی ایرج طهماسب محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد بحرانی بازی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ بوده است. محمد بحرانی سال ۱۳۹۵ در ۳۵ سالگی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با ایرج طهماسب همکاری داشته است. محمد بحرانی توانست با بازی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر حمید جبلی، علی سرابی، هوتن شکیبا و محمدرضا هدایتی بر تجارب او افزود.

محمد بحرانی علاوه‌بر سریال کلاه قرمزی ۹۷، سال ۱۳۹۶ در ۳۶ سالگی در سریال گلشیفته نیز بازی کرده است. محمد بحرانی این‌بار با بهروز شعیبی یعنی کارگردان سریال گلشیفته و هنرمندانی چون مهناز افشار، مهدی هاشمی، هومن سیدی و سیامک انصاری همکاری داشت.

با اینکه محمد بحرانی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمد بحرانی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان مجری، گوینده و مشاور نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر محمد بحرانی در حرفه‌ی مجری، برنامه خندوانه است. مهم‌ترین اثر محمد بحرانی در حرفه‌ی گوینده، سریال کلاه قرمزی ۹۴ است. مهم‌ترین اثر محمد بحرانی در حرفه‌ی مشاور، برنامه فوتبالیسم است.

اینستاگرام محمد بحرانی

instagram.com/mohamadbahrani_official

 

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا