سبک زندگی

 موی کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

 موی کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

آرایش و زیبایی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آیا موی کوتاه برای شما مناسب است؟ ما روشی ساده برای تشخصی این موضوع داریم. بسیاری از خانم ها هستند که به موهای کوتاه علاقه دارند اما ریسک نمی کنند زیرا می ترسند موهایشان را کوتاه کنند و زشت شوند, تشخیص اینکه موی کوتاه به شما می آید یا نه خیلی راحت است با یک روش ساده متوجه می شوید با موهای کوتاه قشنگ می شوید یا خیر. با ما در این مقاله کوتاه همراه شوید تا به زیبایی منحصر به فرد مورد نظرتان دست یابید.

موی کوتاه

روش تشخیص تناسب موی کوتاه به صورت

برای تشخیص اینکه موهای کوتاه به شما می آید یا نه باید از روش ۲/۲۵ استفاده کنید, این روش کاملا ثابت شده است و برای انجام آن به یک مداد و خط کش نیاز دارید. به این صورت که مداد را افقی زیر چانه تان قرار دهید و خط کش را عمودی زیر گوش قرار دهید طوری که زاویه ۹۰ درجه باشد.

خط کش را از زیر گوش تا مداد اندازه بگیرید اگر حاصل آن کمتر از ۲/۲۵ اینچ یعنی ۵/۵ سانتی متر بود موهای کوتاه برای شما مناسب است اما اگر عدد به دست آمده بیشتر از این مقدار بود موی کوتاه برای شما مناسب نیست و بهتر است موهایتان را بلند نگه دارید.

این روش را حتی آرایشگران نیز یک روش قابل اعتماد میدانند و بر حسب آن موی خانم ها را کوتاه میکنند. شما هم این روش را انجام دهید تا بدانید با موهای کوتاه زیباتر هستید یا موی بلند./نمناک

این پست توسط بخش آرایش و زیبایی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

 موی کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا