چهره هاسلبریتی ایرانی

میترا طاهری مجری زن ایرانی کیست؟ ماجرای ازدواج با شاهزاده عرب حقیقت دارد؟

میترا طاهری مجری زن ایرانی کیست ؟ زندگینامه و بیوگرافی میترا طاهرای به همراه نکاتی از زندگی خصوصی و عکس میترا طاهری و ماجرای ازدواج با شاهزاده عرب در این مطلب. قهرمان سازی های کاذب و نشر و بازنشر اخبار و مطالب غیر واقعی در تلگرام ، اینستاگرام و… باورپذیری اخبار را دچار تردید کرده است. طی لااقل دو سال اخیر و هر از چند گاهی در فضای مجازی و خصوصا اینستاگرام خبری منتشر می شود که در پی آن تحسین بینندگان آن را به دنبال دارد.

میترا طاهری مجری زن ایرانی کیست
میترا طاهری مجری زن ایرانی کیست

جواب منفی مجری ایرانی به شاهزاده عرب تیتر این خبر است، اما متنش را هم بخوانید:

«میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه که به عنوان زیباترین مجری دنیا شناخته شد در پاسخ به پرسش خبرنگار فرانسوی که چرا جواب رد به شاهزاده های عرب و شیوخ آنها و پسران سرشناس فرانسوی در مقابل در خواست آنان برای ازدواج داده ای، گفت: من با اینکه فقط یک بار در ۳ سالگی به همراه پدر و مادرم به ایران سفر کردم ولی خود را فرزند کوروش و از نسل پاک آریایی می دانم و فرزندانم نیز باید آریایی باشند و این موضوع این خانم را بیشتر جذاب کرده است.»

این خبر طی لااقل دو سه سال اخیر بارها دست به دست شده و تحسین ایرانیان در سراسر جهان را به همراه داشته است. اتفاقا دو سه روز پیش نیز موج جدیدی از این خبر منتشر شد که باید گفت این خبر صحت ندارد.

اتفاقا میترا طاهری سال ۲۰۰۸ با یک مراکشی به نام جمال دیوزی ازدواج می کند و از او صاحب دو فرزند نیز می شود. همسر عرب تبار طاهری یک کمدین مشهور در مراکش است.

مجری زن ایرانی اتفاقا با یک عرب ازدواج کرده است

مجری زن ایرانی اتفاقا با یک عرب ازدواج کرده است

میترا پدری ایرانی و مادری فرانسوی دارد. او به طور چند سال متوالی به عنوان زیباترین مجری جهان شناخته شده است. وی هم اکنون به عنوان مجری خبری در شبکه LCI فرانسه مشغول به کار می باشد میترا طاهری تنها یک بار و در زمانی که فقط ۳ سال داشته است به ایران سفر کرده است.

 

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. نشریات زرد !!! آره؟؟!!!
    پس بد نیست بدونید همچین خانومی وجود خارجی نداره!!!! این زاده‌ی ذهن یه عده خیال‌پرداز و به قول شما نشریات زرده که فک می‌کنن طرف بخاطر نژاد آریایی با عرب ازدواج نمی‌کنه ، جالبه که بعد یه سری « خود علامه پندار » فک می‌کنن مردم اشتباه کردند و میان میگن میترا طاهری اتفاقا با عرب ازدواج کرده!!!! در حالی که میترا طاهری کیلو چند اصلاً ؟!
    این خانوم ملیسا توریو مجری و برنامه‌ساز فرانسویه که یه عده معلوم‌الحال برای بت‌سازی اومدن و اینو تبدیل کردن به میترا طاهری زیباترین مجری جهااااان!!!!
    صرفا جهت اطلاع!!! خواهشاً منتشر کنید.

    1. توهین ممنوع … این موضوع که خانم ملیسا توریو ، ریشه ایرانی دارد … در آن شک وتردیدی وجود ندارد ، منتها در اینکه نام وی میترا طاهربی است ، بحتی نمیکنم …. منتها این جمله که از او نقل قول شده است :(….خود را فرزند کوروش و از نسل پاک آریایی می دانم و فرزندانم نیز باید آریایی باشند و این موضوع این خانم را بیشتر جذاب کرده است.») در اقدامی هماهنگ ، در فضای مجازی ومتعاقب آن برخی سایتها به نقل از همین فضای مجازی ، از سوی جریانات تجزیه طلب مطرح وبه آن دامن زده شد ….البته برخی افراد بدون سوء نیت هم ، فریب این نقل قول را خوردند … منظور جریانات تجزیه طلب هم ، تمسخر تاریخ ایران ونماد آن ومشخصاً گرورش کبیر ونژاد آریایی بود ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا