اخبار داغ

میثم رضایی که در حال فرار از کشور دستگیر شد کیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

میثم رضایی که در حال فرار از کشور دستگیر شد کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیرا شنیده شده است «میثم رضایی» متهم بزرگ واردات خودرو که از او به عنوان دست راست یکی از وزرا یاد می شود در راستای پرونده اخیر مرتبط با خودرو پیش از خروج از کشور بازداشت شده است، آیا این بازداشت از سوی قوه قضائیه بوده است یا نهادهای اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند؟

اژه‌ای گفت: این فرد با حکم قضایی بازداشت شده است. به طور کلی هر بازداشتی با حکم قضایی است مگر موارد خاصی که سر صحنه باشد.
اژه ای ادامه داد: این فرد در بازداشت است و در حال خروج غیر قانونی بوده که وزارت اطلاعات این فرد را دستگیر می کندو اکنون در اختیار بازپرس قرار دارد.

میثم رضایی را بشناسید

میثم رضایی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو که از مدیران بخش خصوصی است، در حکمی از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به عنوان مشاور خودرویی این کمیسیون برگزیده شد.
پیش از این نیز محمد شریعتمداری وزیر صنعت به منظور بهره‌گیری بیشتر از نظرات و توان بخش خصوصی واقعی در تصمیم گیری‌های دولتی در حکمی میثم رضایی را به عنوان «عضو شورای اندیشه ورزی وزارت صنعت معدن و تجارت» منصوب کرده بود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

میثم رضایی که در حال فرار از کشور دستگیر شد کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا