چهره هاسلبریتی خارجی

نازنین نور داور مسابقه پرشیاز گات تلنت کیست؟

زندگینامه کامل نازنین نور و همسرش+زندگی شخصی و عکس های دیده نشده

در این مطلب درباره بیوگرافی کامل نازنین نور و همسرش نوشته ایم. تصاویر و ویدیوهای حضور نازنین نور یکی از داوران مسابقه پرشیاز گات تلنت (پرشیاز گات تلنت) در این برنامه استعدادیابی در فضای مجازی منتشر شده است. اما او کیست و چه سوابق هنری داشته است؟

سوالاتی از زندگی نازنین نور

نازنین نور چند سال دارد؟ هیچ منبع معتبری درباره سال تولد وی ننوشته اما بر طبق گفته های برخی از نزدیکان نازنین نور او ۲۸ ساله است

همسر نازنین نور کیست؟ نازنین نور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

رشته هنری نازنین نور چیست؟ بازیگری

نازنین نور کجا زندگی می کند؟ کانادا

بیوگرافی کامل نازنین نور و همسرش
بیوگرافی کامل نازنین نور و همسرش

زندگی هنری و کارنامه کاری

نازنین نور بازیگر ایرانی الاصلی ست که در کانادا متولد شده است. او در همین کشور رشد یافته و دوره های هنری بازیگری را طی کرده است. تا کنون بازی در سه فیلم سینمایی هالیوودی در کارنامه نازنین نور دیده می شود.

این بازیگر فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه سینما از سال ۲۰۰۵ آغاز کرد و برای اولین بار در سریالی تلویزیونی به نام ذهن های جنایتکار (criminal minds) حضور پیدا کرد. نازنین نور همچنین دستی هم در نوشتن دارد و بعضا نمایشنامه و فیلمنامه هم می نویسد. او بخشی از فیلم نامه فلم ذهن جنایتکار را نیز نوشته است.

نازنین نور دو سال پس از مجموعه تلویزیونی ذهن‌های جنایتکار، در سال ۲۰۰۷ در فیلم «A. deep love» حضور پیدا کرد. نور در این فیلم در نقش فردی به نام “سیبل” ظاهر شد. البته نقش او در این فیلم چندان موثر نبود.

این بازیگر پس از فیلم deep love تا سال ۲۰۱۲ پیشنهادی نداشت. تا اینکه در نقش کوتاهی در مینی سریال «حیوانات سیاسی» (Political Animals) حضور پیدا کرد. «نور» در این مینی سریال نقش (رکسانا سراج) را بازی می‌کند. او به فاصله ۴ سال و در سال ۲۰۱۶ در یک قسمت سریال بلند «خانم وزیر» (Madam Secretary) در نقش «سلیما تنگور» بازی کرده است.
نازنین نور در حال حاضر در پروژه سینمایی «هزار قطعه کوچک» (Thousand Little Cuts) هزار قطعه کوچک، به کارگردانی و نویسندگی جاوش براندون، در نقش «کیارا آبوسون» حضور دارد.
نازنین نور داور مسابقه استعدادیابی
نازنین نور داور مسابقه استعدادیابی
این بازیگر علاوه بر بازیگری و نویسندگی به موسیقی هم آشنایی دارد به ساز پیانو هم آشنایی دارد و در یکی از ویدئو‌های اینستاگرامش مشغول نواختن ملودی آهنگ سلطان قلب هاست.
نازنین نور این روزها البته در مسابقه استعداد یابی پرشیاز گات تلنت شبکه ام بی سی پرشیا نیز حضور دارد. او چهره ناشناخته ای در میان داوران اسم و رسم دار این مسابقه محسوب می شود. بی گمان بعد از پخش این برنامه شهرت وی در میان ایرانیان بیش از گذشته خواهد شد.

آدرس پیج اینستاگرام نازنین نور


همچنین بخوانید:

 

ساعت دقیق پخش و تکرار برنامه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت

عکس های شخصی نازنین نور

زندگینامه کامل نازنین نور و همسرش
زندگینامه کامل نازنین نور و همسرش

بیوگرافی کامل نازنین نور و همسرش + اینستاگرام
بیوگرافی کامل نازنین نور و همسرش + اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا