اخبار داغ

نامزدم مچ من را با دختر دانشجو در اتاق خواب گرفت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نامزدم مچ من را با دختر دانشجو در اتاق خواب گرفت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مهران زمانی که نتوانست بر خشم خود غلبه کند در یک اقدام هولناک دستش به خون نامزدش آلوده شد.

مهران ۲۹ساله که دستش به خون نامزدش آلوده شده به بازپرس ویژه قتل گفت: کارهای خلاف من از همان زمان ورود به دانشگاه آغاز شد. آن روزها دوستانی داشتم که برای اولین بار سیگار را به دستم دادند به طوری که در مدت کوتاهی به یک سیگاری حرفه ای تبدیل شدم، اما ماجرا به همین جا ختم نشد و پایم به میهمانی های شبانه دوستانم باز شد. دیگر مصرف مشروبات الکلی در این میهمانی ها نیز برایم طبیعی شده بود تا این که به شبنم، دخترخاله ام علاقه مند شدم آن ها در یکی از شهرهای جنوبی کشور سکونت داشتند.

ماجرای مچ گیری مهران و دختر دانشجو

وی ادامه داد: موضوع را با خاله و مادرم مطرح کردم. سال گذشته همزمان با روز تولدش به عقد یکدیگر درآمدیم، این در حالی بود که آپارتمان کوچکی را اجاره کرده بودم و همسرم گاهی با هواپیما به شهر ما می آمد و چند روزی را در کنارم می ماند، در آخرین سفر او بی خبر به شهرما آمد و این ماجرا با خلوت من با تارا یکی از دختران دانشگاه تداخل داشت. من نتوانستم شب به فرودگاه بروم تا او را همراهی کنم، تارا را به خلوت آورده بودم که شبنم سر رسید. همسرم آن شب وقتی وارد خانه شد با صحنه زشتی روبه رو شد.

راز کشته شدن شبنم

مهران ادامه داد: درگیری بین ما شروع شد و من با عصبانیت جلوی دهان او را گرفتم تا سر و صدا نکند. در این حال زمانی به خود آمدم که دیگر دستم به خون نامزدم آلوده شده بود.

بازپرس پرونده دستور انتقال متهم به بازداشتگاه را صادر کرد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نامزدم مچ من را با دختر دانشجو در اتاق خواب گرفت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا