موسیقیموسیقی ایران

نام جایگزین آلبوم قمار باز مشخص شد؛ بی نام آلبوم جدید محسن چاوشی

بی نام آلبوم جدید محسن چاوشی است! نامی که بعد از مخالفت ارشاد با “قمارباز” انتخاب شده و البته در درون خود یک نارضایتی و مخالفت نیز دارد! اواخر هفته گذشته اعلام شد که مجوز اشعار تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی پس از ماه‌ها بحث و حاشیه صادر شده است و عوامل آلبوم درصدد انتشار این اثر پس از ماه صفر هستند، اما نکته‌ای که مغفول ماند تغییر نام آلبوم بود.

بی نام آلبوم جدید محسن چاوشی
بی نام آلبوم جدید محسن چاوشی

در حالی‌که قطعه “قمارباز” مجوز نشر در آلبوم جدید محسن چاوشی را گرفته است اما به گفته هادی حسینی، تهیه‌کننده این اثر، نام آلبوم جدید چاوشی از “قمارباز” به “بی‌نام” تغییر کرده است که چاوشی نیز در کانال تلگرامی‌اش این موضوع را تأیید کرد.

بدین ترتیب دهمین آلبوم رسمی و مجاز محسن چاوشی در ماه آبان با عنوان “بی‌نام” منتشر می‌شود. این آلبوم شامل یازده قطعه با آهنگسازی محسن چاوشی بر اساس اشعاری از مولانا، سعدی و دیگر شعرای کلاسیک است.

حاشیه‌های آلبوم جدید محسن چاوشی از جایی آغاز شد که عوامل این آلبوم اعلام کردند دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز شعر قطعه “قمارباز” را صادر نکرده است. پس از آن سعید بیابانکی، عضو شورای شعر دفتر موسیقی، بیتی که باعث شده مجوز این اثر صادر را فاش کرد. با این حال به گفته تهیه‌کننده آلبوم چاوشی، با مساعدت محمد اللهیاری، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، موانع ایجاد شده برای این اثر برداشته شد و آلبوم چاوشی مجوز گرفت.

محسن چاوشی سال گذشته آلبوم “ابراهیم” را منتشر کرد که آن اثر نیز به خاطر مجوز اشعارش با حاشیه‌های فراوانی همراه شد، اما در آخر آلبوم مجوز انتشار گرفت و رکورد پرفروش‌ترین آلبوم سال ۹۷ را به نام خود زد.


بیشتر بخوانید:

شعر و متن آهنگ های آلبوم بی نام (قمار باز) محسن چاوشی+دانلود آلبوم


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا