اخبار داغ

نتیجه بازی لهستان و کلمبیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه+خلاصه بازی و گل ها

کلمبیا ۳- لهستان صفر

بعد از آنکه دو تیم لهستان و کلمبیا نخستین بازی جام جهانی را به شکلی عجیب و با شکست‌های مشابه ۲ بر یک مقابل سنگال و ژاپن آغاز کردند، امشب در دیدار حساسی مقابل هم قرار گرفتند که شکست برای هر یک به منزله حذف آنها بود که همین اتفاق هم برای لهستانی‌ها رخ داد؛ یاران لواندوفسکی که تیم هشتم رنکینگ فیفا هم هستند، با گل‌هایی که از یری مینا(۴۰)، رادامل فالکائو(۷۰) و خوان کوادرادو(۷۵) دریافت کردند، نخستین تیم اروپایی شدند که از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ کنار رفتند و وداعی غیر منتظره و زودهنگام داشتند.

در حال حاضر در جدول گروه H جام جهانی، تیم‌های سنگال و ژاپن ۴ امتیازی، کلمبیا ۳ و لهستان صفر امتیازی هستند و دیدار پایانی این گروه بین تیم‌های کلمبیا و سنگال از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛ گروه H
یکشنبه: ۹۷/۰۴/۰۳ ؛ ساعت ۲۲:۳۰
استادیوم: کازان آرنا/ تماشاگر: ۴۲۸۷۳ نفر
داور: سزار راموس(مکزیک)؛ کمک‌ها: ماروین تورنترا، میگل هرناندس و خولیو باسکونان(شیلی)/ کمک داور ویدئویی: مائورو ویگلیانو(آرژانتین).

 

 

تیم ملی لهستان

وویچک شزنی، لوکاش پیشچک، یان بندارک، میشل پازدان(۸۰- کمیل گلیک)، گزگوژ کریچوویاک، یاچک گورالسکی، بارتوش برژینسکی(۷۲- لوکاش تئودورچک)، ماچِی ریبوس، پیوتر زیلینسکی، داوید کوناسکی(۵۷- کمیل گروسیچکی) و روبرت لواندوفسکی
سرمربی: آدام ناوالکا

 

 

تیم ملی کلمبیا

داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، یری مینا، سانتیاگو آریاس، یوهان موجیکا، آبل آگیلار(۳۲- ماتیس اریبه)، ویلمار باریوس، خوان کوادرادو، خامس رودریگز، خوان کوئینترو(۷۳- جفرسون لرما) و رادامل فالکائو(۷۵- کارلوس باکا).
سرمربی: خوزه پکرمن

 

 

اخطار:

یان بندارک(۶۱) از لهستان

یاچک گورالسکی(۸۵) از لهستان

 

 

شرح گل

لهستان ۰ – کلمبیا ۱ (دقیقه ۴۰: یری مینا): کوئینترو از پشت محوطه جریمه توپ را به سمت راست که خامس رودریگز در آنجا حضور داشت، برد تا این ستاره کلمبیا ارسال دقیقی داشته باشد و یری مینا با ضربه سر دروازه لهستان را باز کند.

 

 

لهستان ۰ – کلمبیا ۲ (دقیقه ۷۰: رادامل فالکائو): پاس در عمق عالی کوئینترو را رادامل فالکائو با شوت بیرون پای زمینی از کنار دستان شزنی عبور داد تا دومین گل کلمبیا برابر لهستان به ثمر برسد.

 

 

لهستان ۰ – کلمبیا ۳ (دقیقه ۷۵: خوان کوادرادو): پاس در عمق استثنایی و چشم‌نواز خامس رودریگز از جناح چپ زمین، کوادرادو را در موقعیت تک به تک با شزنی قرار داد تا او با نفوذ سریع و ضربه بغل پای دقیق گل سوم را برای کلمبیا به ثمر رساند.

 

لحظات حساس

دقیقه ۲۵: فالکائو بهترین فرصت برای شوت‌زنی و باز کردن دروازه لهستان را داشت ولی پاس به عقب بی‌مورد او به کواردادو نرسید تا بندارک توپ را به کرنر بزند.

دقیقه ۳۷: کواردادو با دریبل‌های پیاپی و جای گذاشتن مدافعان لهستان از زاویه بسته موقعیت خوبی برای خود فراهم کرد ولی شوت او را شزنی به کرنر زد.
دقیقه ۳۷: ارسال خطرناک خامس رودریگز از کرنر سمت راست زمین با واکنش شزنی دور شد.

دقیقه ۵۱: کوئینترو روی پاس کواردادو فرصت گلزنی داشت ولی ضربه او به بیرون رفت.
دقیقه ۵۱: شوت بی‌دقت فالکائو ثمربخش نشد تا فقط یک کرنر برای کلمبیا گرفته شود.
دقیقه ۵۶: شوت کوئینترو باز هم بی‌حاصل بود و از کنار دروازه لهستان به اوت رفت.
دقیقه ۵۸: لواندوفسکی پشت یری مینا صاحب توپ شد و بهترین فرصت را برای گلزنی داشت ولی شوت محکم پای چپ او را اوسپینا با واکنشی عالی دفع کرد و در ادامه مینا توپ را به میانه زمین فرستاد.

دقیقه ۸۱: اوریبه با تکل عالی اجازه گلزنی به کریچوویاک نداد و توپ او را دفع کرد.

دقیقه ۸۴: اوریبه به دنبال گل نمایشی با پشت پا بود که بندارک از روی خط توپ را بیرون کشید تا دروازه لهستان برای چهارمین بار باز نشود.

دقیقه ۸۸: اوسپینا باز هم منجی دروازه کلمبیا شد و با واکنش سریع شوت پشت محوطه لواندوفسکی از پشت محوطه جریمه را از زیر طاق بیرون کشید.

 

 

 

در حاشیه

 

* تیاگو تسیونک، کمیل گروسیچکی، آرکادیوش میلیک که در دیدار اخیر لهستان برابر سنگال از ابتدا بازی می‌کردند، در این مسابقه نیمکت‌نشین شدند و جای خود را به یان بندارک، یاچک گورالسکی و داوید کوناسکی داده‌اند.
* یری مینا، آبل آگیلار، ویلمار باریوس و خامس رودریگز چهار بازیکنی هستند که پکرمن نسبت به دیدار گذشته کلمبیا مقابل ژاپن به ترکیب تیمش آورده و جانشین اسکار موریو، کارلوس سانچس، جفرسون لرما و خوزه ایزکوریدا کرده است.

* آبل آگیلار به دلیل مصدومیت در دقیقه ۳۲ با برانکارد از زمین بیرون رفت تا ماتیس اریبه جانشین او شود.

 

بهترین بازیکن

خامس رودریگز که در نخستین بازی کلمبیا جزو ترکیب این تیم نبود، در مسابقه امشب بازگشت درخشانی داشت و توانست بیشترین نقش را در کسب پیروزی پُر گل تیمش داشته باشد؛ او با ارسالی دقیق پاس گل اول تیمش را داد و با پاس در عرض استثنایی، کوادرادو را در موقعیت تک به تک گذاشت تا سومین گل کلمبیا هم با پاس او به ثمر برسد و با این عملکرد به‌عنوان بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

اتفاق ویژه

در ۳۱  بازی اخیر جام جهانی روسیه عدم صعود تیم‌های عربستان، مصر، مراکش، پرو، کاستاریکا، پاناما و تونس از مرحله گروهی قطعی شده بود ولی امشب یک تیم اروپایی هم از این رقابت‌ها کنار رفت و لهستان که جایگاه هشتم جدول رنکینگ فیفا را هم در اختیار دارد، با دو باخت متوالی از این مسابقات حذف شد.

 

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نتیجه بازی لهستان کلمبیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه+خلاصه بازی و گل ها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا