سبک زندگی

جیره بندی عاطفی و تسخیر قلب دیگران چگونه ممکن است؟

فاطمه روا، مجله اینترنتی کولاک:

 

اگر دلتان می خواهد همه انسان ها در مشت شما قرار بگیرند و عاشقتان شوند کافی است به آنها توجه کنید. در ارتباطات زمینی الویت اول همسرتان می باشد که در زندگی شما حرف اول را می زند. متاسفانه بعضی آقایان تمام دنیا را می بیند و به آن  توجه می کنند جز همسرشان که تمام زندگی آن ها می باشد.

 

 

اگر یک رفتار در مقابلش بی تفاوتی رخ بدهد آن رفتار خاموش می شود. پس یکی از شاه کلیدهای خاموش کردن چیزی در زندگی بی توجه ای به آن موضوع می باشد. سکوت کردن یکی از شاخه های بی توجهی می باشد.

در یک مرکز سالمندان به گروهی از پرستاران آموزش داده شد تا هر زمان که سالمندان آن مرکز شروع به غر زدن کردند پرستاران سکوت کنند و هر گاه جملات مثبت و انرژی بخش گفتند مورد توجه قرار  بگیرند، بعد از دو هفته مشخص شد که هیچ سالمندی دیگر درآن  آسایشگاه غر نمی زدو ناله نمی کرد چون کسی به غر غر های انها توجه نمی کرد.

متاسفانه در ایران این موضوع برعکس اتقاق می افتد. یعنی اینکه ما به کسی که خیلی دوسش داریم عشق می دهیم و مهرورزی می کنیم و توحه  می کنیم اما نتیجه عکس می دهد و شخص مقابلمان در مقابل توجه  و محبت ما بی توجهی نشان می دهد.بعد از مدتی رفتار ما سرد می شود و رو به خاموشی  و سکون می رود.

در مقابل توجه باید توجه کنیم.در مقابل عزیزانمان ، همسرمان و خانواده مان  اگر توجه نشان بدهیم فرد نزدیک زندگی مان متوجه می شود که او را دوست داریم و  و با او رابطه گرم و محبت آمیزی برقرار کرده ایم . از امروز یاد بگیریم در مقابل همسرمان بی توجه نباشیم و شعله های عشق و دوست داشتن او را با بی توجه ای خاموش نکنیم .

در کشورمان ایران شاهد این موضوع ناراحت کننده در بین زن و شوهر ها هستیم که در یک رابطه وقتی یک زن انرژی نشان می دهد همسرش ظرفیت این انرژی مضاعف را ندارد و شعله های عشق را در خانوم خاموش می کند وبالعکس.

 

پاداش  مهر ، مهرورزی است. البته باید به این نکته مهم توجه کرد مهر باید جیره بندی شود.بعضی انسان ها ظرف وجودیشان بسیار کوچک است ، یک انگشت اب در وجوشان دارند در حالی که شما ظرف آن ها را  از دریایی از آب پر می کنید.برای مثال کافی است به شخصی که طرف وجودی او کوچک است و جنبه کمی دارد فقط یکبار بگویید که خیلی خوب است ، دیگر تمام است و آن شخص فکر می کند که او بهتربن آدم دنیا می باشد و بهتر از او در جهان وجود ندارد چون ظرفیتش را ندارد. پس مهر را باید جیره بندی کرد اما  یاد بگیرید بدون هیچ حاشیه ای مهر را نثار آدم های نزدیک زندگیتان بخصوص همسرتان که همه هستی شما می باشد بکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا