تلویزیون

نظرات و انتقادات مخاطبان نسبت به قسمت پایانی سریال حوالی پاییز

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نظرات و انتقادات مخاطبان نسبت به قسمت پایانی سریال حوالی پاییز

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال «حوالی پاییز» که از ۶ آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفته است، شنبه شب ۲۶ آبان ماه به پایان رسید. مخاطبین این سریال بی صبرانه منتظر اتمام آن بودند تا ببینند سرنوشت شخصیت های سریال در پایان چه خواهد شد.

بعد از اتمام سریال نظر مخاطبن آن در فضای مجازی و کامنت هایی که در سایت کولاک قرار دادند نشان داد پیان بندی این سریال رضایت نسبی مخاطبان را به همراه داشت.

اصلی تری ایرادی که منتقدین «حوالی پاییز» به این سریال داشتند کسل کننده بودن و تکراری بودن سکانس های آن بود. همچنین فیلمنامه نیز در قسمت هایی از نفس افتاد. شاید با رفع این ایرادات سریال فوق مخاطبین بیشتری هم پیدا می کرد.

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نظرات و انتقادات مخاطبان نسبت به قسمت پایانی سریال حوالی پاییز

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلام خدمت شما ببخشید لطفا داستان کامل تمامی قسمت های سریال میخواهم زنده بمانم که از شبکه نمایش خانگی پخش شده رو میذارین توی این سایت آخه من دیدم داستان کامل تمامی قسمت های سریال زیرخاکی رو گذاشتین گفتم شاید این سریال میخواهم زنده بمانم داستان کامل تمامی قسمت هاشو بذارین

  2. سریالی بی سرو ته بود. سوژه هی زیادی داشت ولی همه به صورت معما باقی ماندند و ربطی به قصه نداشت .مثلا ورشکستگی کارگاه مهارانشان که در اوایل به آن زیاد پرداخته میشد معلوم نشد. یا پولی که مهران از اوس تقی گرفته بود جنساش توی گمرک موند وصعیتش چه شد؟ و یا نقش ارشا اقدسی آخرش معلوم نشد که چه بود و چه شد و اصلا چه لزومی داشت . یا نقش کیوان ساکت اف و اون خانمی که باهاش ازدواج کرد چه لزومی داشت و … ذهن بیننده را منحرف کردند و تنها چیزی که از اول توی فیلم مشخص نبود پرداختن به حادثه منا بود که در اواسط قصه تازه دیده شد . سر به زنگاه که حجاج اعزام میشدند اینها دو تا فیش خریدند و تا لحظات آخر هم معلوم نبود کهی می خواد بره . در صورتی که خرید و فروش فیش حج به این راحتی ها نیست و در ثانی کلاس ها زیادی برای حجاج باید بگذارند که حدقل ۶ ماه طول می کشه که در این فیلم همه چیز در مدت زمان کوتاهی صورت گرفت (این رو میشه از زمان بارداری عروس خانواده فهمید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا