چهره هاسلبریتی ایرانی

نگاه جذاب نفیسه روشن و متن زیبایش + عکس

در این پست، عکسی از نگاه جذاب نفیسه روشن و متن زیبایش را در ابنستاگرام شخصی او خواهیم دید! با ما همراه باشید. نفیسه روشن ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و (متولد ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران می باشد. روشن در محله باغ صبای شهر تهران به دنیا آمده است و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. بد نیست بدانید او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچک تر از خود دارد!

نگاه جذاب نفیسه روشن

او برای این عکس خود در اینستاگرام، چنین نوشت:

در مدرسه؛

از من پرسیدند

وقتی بزرگ شدی

می خواهی چه کاره شوی؟

پاسخ دادم: ” خوشحال “

گفتند: سوال را درست متوجه نشدی

گفتم: شما زندگی را

درست متوجه نشده اید! .

#جان_لنون “

نفیسه روشن فعالیت خود در عرصه ی بازیگری را با حضور در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی تورج منصوری و همایون شهنواز و به نویسندگی همایون شهنواز و به تهیه‌ کنندگی پروانه پرتو در تابستان ۱۳۸۲ شمسی آغاز کرد! فصل اول این مجموعه را همایون شهنواز در ۱۱ قسمت ساخت و تولید ادامه آن به تورج منصوری سپرده شد!

سریال ” روزهای بیادماندنی ” با حال و هوای سال‌ های ۱۹۱۴ میلادی تا ۱۹۲۰ میلادی ساخته شده است و وقایع سال‌ های پایانی سلطنت قاجار، دوره ی احمدشاه و همچنین رویدادهای تاریخی و سرنوشت ساز دوران جنگ جهانی اول را در بر می‌ گیرد.

نفیسه روشن از آن گروه بازیگران به شمار می آید که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کار خود را در عرصه بازیگری، با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا