تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش برنامه نگی که نگفتی با اجرای ژیلا صادقی

مجله اینترنتی کولاک : «مجتبی احمدی» تهیه کننده و کارگردان برنامه «نگی که نگفتی» که این شب‌ها از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود، ، با اشاره به این برنامه گفت: در هفته چهارم از فصل جدید این برنامه به دنبال این هستیم که به قول و قرارها بپردازیم. یکی از ناهنجاری‌های امروز جامعه در حوزه‌های مختلف از خانواده تا … بر می‌گردد به عدم تعهد به قول و قرارهایی که گذاشته می‌شود.

نگی که نگفتی

وی ادامه داد: بی شک بی‌اعتمادی، محصول عهد شکنی در روابط مختلف است و تصمیم داریم این هنجار که گاه به ناهنجاری می‌رسد را در فضاهای مختلف بررسی کنیم.

سردبیر برنامه «نگی که نگفتی» افزود: در هفته پیش رو جدا از گزارش‌های مردمی، استند آپ و … ویدئوهای ارسال شده از سوی مخاطبان برنامه را نیز در اتاق فکر به نمایش می‌گذاریم تا بهترین‌ها را روی آنتن ببریم.

احمدی افزود: تصمیم داریم استعدادهای ناب و دست نخورده در حوزه اجرا که نمونه‌ای از اجرایشان را در گونه‌های مختلف به برنامه ارسال کرده‌اند را شناسایی و به برنامه دعوت کنیم تا در کنار مجری برنامه دقایقی اجرای برنامه زنده تلویزیونی را تجربه کنند.

احمدی با اشاره به تغییراتی که در فصل جدید این برنامه شکل گرفته است، گفت: در این فصل به دنبال یک ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبانمان هستیم و نظرات آنها به صورت مجزا در اتاق فکر برنامه، در حال تحلیل و بررسی است. روابط زناشویی، روابط شکننده، عقل معاش و مدیریت اقتصادی خانواده، بازی‌های رایانه‌ای و تاثیر فضای مجازی بر افت گفتمان خانوادگی و … از سر فصل‌های آتی برنامه پیش رو است.

تهیه کننده و کارگردان برنامه «نگی که نگفتی» در پایان نیز گفت: در آینده نزدیک یک یا دو آیتم جدید به برنامه اضافه خواهد شد که به زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 برنامه «نگی که نگفتی» با اجرای ژیلا صادقی و ایلیا احمدی هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود./فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا