اجتماعیاخبار داغ

نیت شوم داماد برای خلوت کردن با مادر زنش!+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

نیت شوم داماد برای خلوت کردن با مادر زنش!+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پدری ۳۸ ساله به جرم قتل دو فرزندش دستگیر شد.

کیمارون یانسی در اعترافات خود به پلیس  گفت: پسر و دخترم را به خانه مادربزرگشان – مادر همسرم – برده بودم. از اوایل ازدواجمان مادر زنم را بیشتر دوست داشتم و همیشه منتظر فرصتی برای خلوت کردن با وی بودم، او هم که به من بی توجهی نشان نمی داد بیشتر مرا ترغیب می کرد تا رابطه پنهانی داشته باشم.

زمانی که مادر زن در حال تعویض لباس در رختکن حمامش بود داماد به سوی او حمله ور شد

او در ادامه افزود: روزی که من دست به این عمل زدم زمانی بود که برای بردن فرزندانم به خانه مادرزنم رفته بودم و وی در حال تعویض لباس در رختکن حمامش بود ، سعی کردم با سرگرم کردم بچه ها به سمتش بروم و به هدف دلخواهم برسم اما او وقتی مرا دید که با چشم چرانی قصد نزدیک شدن را دارم ، سعی کردن با لبخند های تصنعی مرا کنترل کند اما من که احساس می کردم چیزی برای از دست دادن ندارم به سمتش حمله ور شدم.

کیمارون در ادامه گفت: من به مادر زنم گفتم که اگر مرا قبول نکند بلایی سر بچه هایم می آورم تا پشیمان شوی. اما در کمال تعجب او گفت که برو هر کاری دوست داری انجام بده ، ابتدا فکر کردم شوخی می کند اما وقتی چهره جدی او را دیدم به سمت بچه ها رفتم و با اسلحه شکاری آن دو را هدف قرار دادم ، سعی کردم با داد و بیداد مادرزنم را بترسانم اما او با راحتی خیال روی مبل نشست و گفت: اگر جرات داری شلیک کن تا من برای تو باشم. من هم وقتی این حرف او و رغبتش را دیدم با گلوله دختر ۸ ساله و پسر ۱۲ ساله ام را به قتل رساندم اما غافل از این که مادرزنم قبل از این که به سراغم بیاید به پلیس گزارش و شکایتم را کرده بود، که بعد از شلیک متوجه آژیر ماشین پلیس شدم که ماموران پلیس به من حمله ور شدند و با دستبند مرا روانه ماشین کردند.

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

نیت شوم داماد برای خلوت کردن با مادر زنش!+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا