چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل هدایت هاشمی + نکاتی از زندگی شخصی و آدرس اینستاگرام

بیوگرافی و زندگینامه کامل هدایت هاشمی و همسرش به همراه نکاتی از زندگی شخصی و آدرس پیج اینستاگرام همچنین جدیدترین عکس های شخصی هدایت هاشمی.

هدایت هاشمی متولد اسفند ماه سال ۱۳۵۳ شمسی در شهر سبزوار است. شاید جالب باشد که بدانید هدایت در سال ۱۳۶۶ شمسی و برای اولین بار در سن ۱۳ سالگی، در تئاتری به نام ” ترناس جان ” در جشنواره تئاتر فجر شهر سبزوار به روی صحنه رفت و برای بازی در این تئاتر نیز، موفق به دریافت تقدیر نامه شد!

زندگینامه کامل هدایت هاشمی
زندگینامه کامل هدایت هاشمی

هدایت هاشمی در سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در تئاتری به کارگردانی علی رفیعی، به روی صحنه ی تالار وحدت رفت! لازم به بیان است او برای اولین بار در سال ۱۳۸۱ شمسی و با تله تئاتر ” بازرس ” در جلوی دوربین قرار گرفت. سپس وی در سال ۱۳۸۴ شمسی بازی در فیلم سینمایی ” یک بوس کوچولو ” به کارگردانی بهمن فرمان آرا توانست به خوبی هر چه تمام شناخته شود.

هاشمی

اولین تجربه ی بازیگری در تلویزیون برای هدایت هاشمی با بازی در سریال تلویزیونی ” چک برگشتی ” به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌ کنندگی الهام غفوری در سال ۱۳۹۰ شمسی در نقش ” دکتر مشرفی/ یکی از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی ” فراهم شد.

هدایت هاشمی در یکی از پر مخاطب ترین سریال های تلویزیونی خود همراه با بازیگرانی چون بهنام تشکر، علیرضا کمالی، الهام طهموری، حدیثه تهرانی و… در سریال ” وارش ” و در نقش ” میرولی” حضور داشت.

اما شهرت اصلی او از سال ۱۳۹۲ و سریال پایتخت ۳ شروع شد جایی که در نقش اوس موسی بازی کرد، وی در سری چهارم هم در سال ۱۳۹۴ حضور داشت

هدایت هاشمی بعد از اتمام تحصیلات خود با همکار بازیگر خود نگار عابدی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام اِما شد اما این زندگی خیلی زود به طلاق ختم شد. هاشمی برای دومین بار در ۱۷ مهر سال ۱۳۹۴ با مهشید ناصری که از شاگردان سال های دور بازیگری اش بود ازدواج کرد که حالا ثمره این زندگی یک دختر بنام جانا است.

از دیگر فعالیت های آقای هاشمی آواز می باشد، او صدای گیرایی داشته و تبهر کافی در موسیقی فولکلور خراسانی دارد که به زیبایی تمام اجرا می کند. این بازیگر در کنار فعالیت های هنری و کارگردانی تدریس می کند و مدت ها در موسسه فرهنگی هنری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی مدرس بود.

اِما دختر آقای هاشمی و نگار عابدی از همان دوران کودکی به بازیگری علاقمند شد و اصول آن را از پدر و مادرش یاد گرفت و اولین بار در ۲ سالگی در فیلم یه حبه قند سال ۸۹ بازی کرد.


همچنین بخوانید:

علت طلاق نگار عابدی و هدایت هاشمی چه بود؟

همسر هدایت هاشمی کیست؟ + بیوگرافی مهشید ناصری

ویدیو گفتگوی کامل هدایت هاشمی در دورهمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا