چهره هاسلبریتی ایرانی

هستی مهدوی با میکاپ مشکی رنگ! + عکس

در این پست، عکس جدیدی از هستی مهدوی با میکاپ مشکی رنگ و تیپ خفن او را خواهیم دید! با ما همراه باشید. هستی مهدوی با نام کامل هستی مهدوی فر ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و متولد ۲۱ آذر ماه سال ۱۳۷۰ شمسی در شهر تهران می باشد.

هستی مهدوی با میکاپ مشکی

جالب است بدانید مهدوی برحسب یک اتفاق به عرصه بازیگری وارد شد و اولین بار در سال ۱۳۸۹ شمسی در سریال ۳۰ قسمتی ” جراحت “  به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و به نویسندگی سعید نعمت‌ الله است که برای پخش در شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده‌ بود، جلوی دوربین رفت، سپس در کلاس های امین تارخ دوره های بازیگری را گذراند.

مهدوی در سریال‌ های ” جراحت ” ، ” مادرانه ” ، ” گذر از رنج‌ ها ” ، ” حانیه ” ، ” سایه بان ” و همچنین فیلم‌ های سینمایی ” سوت پایان ” ، ” چهارشنبه ” ، ” پنجاه کیلو آلبالو ” ، ” کمدی انسانی ” و همچنین ” ماجرای نیمروز: رد خون ” به ایفای نقش پرداته است که نوع هر کدام از نقش های او متفاوت است؛ از دختری متفاوت در ” سوت پایان ” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیکی کریمی و به تهیه‌ کنندگی جهانگیر کوثری و محصول سال ۱۳۸۹ شمسی تا نقش یک دختر لال در ” زبان مادری ” . او در ” مادرانه ” در نقش دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد گشته است، ظاهر شد و در ” ماجرای نیمروز: رد خون ” نیز به ایفای نقش منفی پرداخته است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا