چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس جذاب هستی مهدوی در جشنواره فجر ۹۸ + عکس

هستی مهدوی یکی از بازیگران ایرانی است که با بازی در سریال جراحت به شهرت رسید. او متولد سال ۷۰ است. هستی مهدوی امسال در جشنواره فیلم فجر ۹۸ حضور دارد. در این بخش عکسی از استایل و تیپ جذاب هستی مهدوی در جشنواره فجر ۹۸ را مشاهده می کنید.

هستی مهدوی
هستی مهدوی

هستی مهدوی در جشنواره فجر ۹۸

هستی مهدوی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی ۲۱ آذرماه سال ۱۳۷۰ در تهران متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است و تاکنون در فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر ،سریال جراحت و گذر از رنج ها نقش آفرینی کرده است.

به ازدواج خیلی فکر می کنم و هردفعه بیشتر به این نتیجه رسیدم که نمی خواهم ازدواج کنم ! البته شاید هر وقت که موعدش فرا رسید، نظرم عوض شود.

برحسب یک اتفاق به عرصه بازیگری وارد شد و اولین بار در سال ۱۳۸۹ در سریال ۳۰ قسمتی جراحت جلوی دوربین رفت، سپس در کلاس های امین تارخ دوره های بازیگری راگذرانده است.

هستی مهدوی در سریال مادرانه ماه مبارک رمضان ۹۲ در نقش رها ظاهر شد سپس حضورش در سریال گذر از رنج ها و فیلم هایی چون چهارشنبه و ۵۰ کیلو آلبالو به شهرت رسید و جایگاه خود را تثبیت کرد.

بازیگران مورد علاقه: در میان مردها، حمید فرخ نژاد را خیلی دوست دارم در میان خانم ها به نظرم هنگامه قاضیانی واقعا ویژه است و البته بازی های سحر دولتشاهی را هم خیلی دوست دارم. میان بازیگران خارجی هم از بازی خاویر باردم و کیت بلانشت خیلی خوشم می آید.

علایق ورزشی هستی مهدوی: ورزشکار حرفه ای نیستم اما بدنسازی، شنا و سوارکاری می کنم ورزش برایم، بیشتر حکم تفریح دارد، تقریبا در تمام وقت خالی ام فیلم تماشا میکنم، ولی متاسفانه کتاب خواندنم کمی کم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا