چهره هاسلبریتی خارجی

همبازی شدن «ریتیک روشن» و «تایگر شروف»

مجله اینترنتی کولاک: تایگر شروف بازیگر جوان و توانمند بالیوود که امسال با فیلم «باغی» روی پرده سینما درخشید از بدو ورود، از علاقه بی انتهایش به ریتیک روشن سخن گفته است و او را همیشه الگوی خود دانسته است. هر دو چهره مطرح بالیوود در اجرای حرکات موزون بی نظیر هستند و تایگر شروف علاوه بر آن یک رزمی کار حرفه‌ای است.

تایگر شروف که پسر جکی شروف، ستاره کهنه کار سینما هند است همیشه در آرزوی همبازی شدن با ریتیک روشن بوده که مدتی قبل آروزیش به واقعیت بدل شد. تایگر شروف و ریتیک روشن در فیلمی به تولید کمپانی یاش راج فیلمز در حال نقش آفرینی هستند.

 

فیلمبرداری این کار در ۶ کشور مختلف  از جمله اسپانیا، ایتالیا، سوئد، پرتغال و البته هند انجام خواهد شد  و سیدارت آناند کارگردان این فیلم فوق اکشن می باشد. سیدارت آناند معتقد است این دو ستاره مطرح که توانسته اند در ژانر اکشن جایگاه ویژه‌ای در صنعت بالیوود برای خود ایجاد کنند در کنار هم این فیلم را دیدنی خواهند کرد.

 

درواقع او می‌خواهد با این فیلم استانداردهای فیل اکشن را در بالیوود تغییر دهد.  سیدارت آناند پیش از این در فیلم «بنگ بنگ» با ریتیک روشن همکاری کرده بود. فیلمبرداری این کار در سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز شده است. ریتیک روشن در حال حاضر درگیر  فیلمبرداری «Super 30» و «کریش۴» هست. همچنین گفته می‌شود ریتیک روشن برای بازی در یک فیلم علمی تخیلی که در واقع دنباله فیلم موفق «۲٫۰» ساخته  اس شانکر  در حال مذاکره است که اگر به نتیجه برسند به طور رسمی این خبرتائید خواهد شد. تایگر شروف نیز دو فیلم «باغی۳» و «دانش آموزان سال ۲» را در برنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا