چهره هاسلبریتی ایرانی

فاطمه دانش پژوه همسر احمد خمینی و نتیجه آیت الله گلپایگانی کیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

همسر احمد خمینی و نتیجه آیت الله گلپایگانی کیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید.

سید احمد خمینی ، نتیجه امام خمینی (ره) و فرزند سید حسن خمینی متولد ۴ خرداد ماه سال ۱۳۷۷ شمسی می باشد. او در شب ولادت حضرت رسول اکرم (ص) با فاطمه دانش پژوه ، نتیجه آیت الله العظمی گلپایگانی وصلت کرد.

همسر احمد خمینی

پیش از این برخی منابع به اشتباه همسر سید احمد خمینی را نتیجه آیت الله صافی گلپایگانی ذکر کرده بودند که اشتباه بود! بد نیست بدانید این نوع ازدواج ‌ها سابقه بسیاری در بین پسران خاندان امام (ره) دارد! به گونه ای که شهید مصطفی خمینی ، پسر ارشد امام خمینی (ره) بادختر مرتضی حائری یزدی، فرزند آیت الله العظمی عبدالکریم حائری یزدی، موسس حوزه علمیه قم ازدواج کرد و مرحوم سید احمد خمینی نیز با فاطمه طباطبایی ، دختر آیت الله طباطبایی وصلت کرد!

سید حسن خمینی، پدر سید احمد خمینی جوان نیز با خانواده موسوی بجنوردی وصلت کرده است و عموی وی یعنی سید یاسر خمینی نیز پیوند خانوادگی با خاندان بزرگ صدر را محکم تر کرده است. خبر ازدواج و سپس مهاجرت به نجف سید علی خمینی با نوه آیت الله سیستانی نیز مدتی قبل در خبر‌ها منتشر شد.

اما درباره فاطمه دانش پژوه ، نتیجه آیت الله العظمی گلپایگانی و عروس عروس سید احمد خمینی بد نیست بدانید وی متولد سال ۱۳۷۹ شمسی در شهر تهران می باشد و در شبکه های اجتماعی نیز حضور فعالی دارد! به گونه ای که بیش از ۱۴ هزار فالور در اینستاگرام دارد. جالب است بدانید او دارای طبع شعر و شاعری جالبی نیز است که در اینستانوشته های وی به چشم می خورد! به نظر می رسد فاطمه دانش پژوه به سبب استایل هایی که در تصاویر اخیر منتشر شده توسط وی مشاهده می شود، عاشق مد و لباس و البته مد اسلامی و همچنین کافه گردی است!

فاطمه دانش پژوه ، همسر احمد خمینی

اما درباره ازدواج سید احمد خمینی و فاطمه دانش پژوه  بد نیست بدانید  کل داستان خواستگاری و عقد در کمتر از چهل روز به طول انجامید و شاید به همین دلیل بسیاری از فامیل ‌های دیگر، همچون اشراقی ها، در این مراسم کوچک و خودمانی حاضر نبوده اند! مراسم خواستگاری و عقد کنان به روشی سنتی و در مجلسی با اکثریت زنانه برگزار شده است و هنوز تاریخی برای مراسم عروسی مشخص نشده است، خبر‌های تایید نشده می ‌گویند آیت الله موسوی بجنوردی ، عاقد این عروس و داماد جوان بوده است!

فاطمه دانش پژوه ، نتیجه آیت الله العظمی سید محمدرضا موسوی گلپایگانی می باشد! آیت الله العظمی سید محمدرضا موسوی گلپایگانی یکی از بزرگ ترین مراجع تقلید پس از آیت الله بروجردی که بسیاری تصویر او را با نماز خواندن بر پیکر امام خمینی (ره) به یاد دارند می باشد.

سید احمد خمینی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/ahmadkhomeini/?hl=en

فاطمه دانش پژوه در اینستاگرام

https://www.instagram.com/fatemeh.danesh.pajooh/?hl=en

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

همسر احمد خمینی و نتیجه آیت الله گلپایگانی کیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا