چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر اکرم محمدی کیست؟ + علت جدایی

در این مطلب اطلاعاتی از همسر اکرم محمدی نوشته ایم. اکرم محمدی در برنامه ۲۵ بهمن ۹۸ مهمان برنامه دورهمی بود و با مهران مدیری به گفتگو نشست. اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون، در دوران جوانی در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرد و اینطور وارد وادی هنر شد، اکرم محمدی فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد. این بازیگر

اولین بار با فیلم مرغ حق به کارگردانی حسین مختاری در سال ۶۶ وارد تلویزیون شد و دو سال بعد در سال ۶۸ در فیلم مادر علی حاتمی بازی کرد.
محمدی به واسطه بازی در فیلم هایی نظیر مادر، دختری با کفش های کتانی، نرگس به شهرت رسید و در سریال های ماندگار پدرسالار و خانه سبز به ایفای نقش پرداخت.
اکرم محمدی مجید جعفری ازدواج کرده است، این دو زوج صاحب یک دختر می باشند. اکرم محمدی و مجید جعفری زندگی خوبی را شروع کردند اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که ادامه زندگی مشترک برایشان مناسب نیست به همین دلیل طلاق را ترجیح دادند. این در حالی بود که آنها دختری به نام مروارید داشتند.
همسر اکرم محمدی
همسر اکرم محمدی
مجید جعفری در سال ۱۳۳۰ در شیراز متولد شد. او تحصیلات مقطع لیسانس بازیگری و کارگردانی را در دانشگاه تهران گذراند و دوره فوق لیسانس را در دانشگاه فارابی و با اخذ مدرک درجه یک هنری به اتمام رساند. از سال ۱۳۵۸ رئیس اداره ی برنامه های نمایش شد و از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۷ رئیس تئاتر شهر بود. برخی از تجربه های تئاتری او عبارتند از:
کریولاتوس اثر شکسپیر، اکلترا اثر سوفوکل، پرومته در زنجیر اثر اشیل، آنتیگونه اثر سوفوکل، هملت اثر شکسپیر، بکت اثر ژان آنوی، دایره ی گچی چینی امپراطور جونز اثر اونیل، عقابی با دو سراثر ژان کوکتو، خاطره ی دو دوشنبه اثر آرتور میلر، خسیس اثر مولیر، آنشب که تو رو زندانی کرد، صعود مقاومت پذیر آرتور واوئی اثر برشت و … از جمله نوشته های جعفری می توان به آنک وصال، اگر غم لشکر انگیرد، هالو نباش ژنرال، تراژدی کسری، هرچی شما بگید اشاره کرد. او آثاری از قبیل شکستن و رستن، جنبش تنباکو، الموت، عنکبوت، چوبدست های ورزیل، افعی طلائی را نیز که از دیگر نویسندگان ایرانی بوده به اجرا درآورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا