چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر سارا خویینی ها کیست ؟ | علت طلاق خویینی ها از همسران سابق + اینستاگرام

همسر سوم سارا خویینی ها کیست؟ همسر سارا خویینی ها کیست ؟ علت طلاق سارا خویینی ها از همسران سابق به همراه اینستاگرام و جزئیات زندگی خصوصی. سارا خویینی ها یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون است که در آثار متعددی بازی کرده است.

همسر سارا خویینی ها کیست
همسر سارا خویینی ها کیست

سارا خوئینی ها متولد ۲۳ اسفند ۱۳۵۳ در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد، این بازیگر نام آشنا دو ازدواج منجر به طلاق داشته و دو فرزند نیز دارد.

سارا یک خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است. سارا خوئینی ها در سال ۱۳۶۹ وقتی ۱۶ ساله بود با چنگیز وثوقی بازیگر نام آشنا که برادر بهروز وثوقی می باشد ازدواج کرد و با حمایت او با نام سارا وثوقی وارد عرصه بازیگری شد.

اولین تجربه او در همین سال با فیلم ویدویی صبحگاه خونین بود. در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۷ ساله بود با فیلم سینمای گل ها و گلوله ها وارد سینما شد و یکسال بعد در سال ۱۳۷۱ با فیلم تاریخی طالع عشق با نقش حلیمه دایه پیامبر ظاهر شد.

خانوم خوئینی ها با بازی در مقابل امین تارخ در سریال معصومیت از دست رفته در سال ۱۳۸۱ با نقش حلیمه برای اهالی تلویزیون شناخته شد. در سال ۱۳۸۳ با فیلم نقاب در کنار محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و پارسا پیروزفر درخشید و در همین سال با فیلم اسپاگتی در ۸ دقیقه به کارگردانی رامبد جوان بازی کرد

خانوم خوئینی ها که در سال ۱۳۶۹ با چنگیز وثوقی که ۴۳ ساله بود ازدواج کرده بود و تحت نام او وارد عرصه بازیگری شد اما این زندگی ۱ سال بیشتر دوام نیاورد و در سال ۱۳۷۰ به طلاق ختم شد.

سارا خوئینی ها بعد از طلاق اولش مدت ها بازی نکرد تا اینکه در سال ۱۳۸۷ با فیلم دوستان در کنار یوسف مرادیان به ایفای نقش پرداخت. همکاری و آشنای این دو با این فیلم شروع و در نهایت به ازدواج ختم شد، اما مدتی بعد این زندگی هم به جدایی و در نهایت طلاق انجامید.

خوئینی ها از همسر اولش چنگیز وثوقی یک دختر بنام غنچه دارد. او از یوسف مرادیان فرزندی ندارد، اما پسری بنام شایان دارد که احتمال از همسر دیگرش می باشد ! که از وی نیز طلاق گرفته است، اطلاعاتی از پدر شایان رسانه ای نشده است.

سارا خوئینی ها مدتی بعنوان مدل آرایشی نیز فعالیت می کرد. او در این خصوص گفته است: «آشپزی را از خواهرم و مادرم یاد گرفتم. الان در درست کردن قرمه سبزی، میرزا قاسمی، کوکوی سبزی خیلی وارد هستم، من تمامی غذاهای ایرانی دوست دارم ولی ماهی با برنج و ترشی را خیلی زیاد دوست دارم.»

پیج اینستاگرام سارا خویینی ها

instagram.com/sarakhoiniha

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا