چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر سروش رفیعی کیست ؟ + بیوگرافی و عکس

همسر سروش رفیعی کیست ؟ به همراه بیوگرافی و عکس های مراسم عروسی سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال و بازیکن فعلی سپاهان. سروش رفیعی که روز گذشته (دوشنبه) تولد ۳۰ سالگی خود را جشن گرفت، اتفاق جدیدی را در روز تولدش تجربه کرد. هافبک سابق پرسپولیس و کنونی سپاهان که به شیراز سفر کرده بود، در روز تولدش مراسم عقد خود را نیز برگزار کرد.

همسر سروش رفیعی کیست
همسر سروش رفیعی کیست

این خبر را امروز شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که رفاقت نزدیکی با رفیعی دارد در برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش اعلام کرد. خلیل زاده ضمن تبریک به سروش برای او در زندگی مشترکش آرزوی موفقیت کرد. این اتفاق سبب شد تا سروش رفیعی نیز روی خط تلفنی برنامه نوروز فوتبالی بیاید و ضمن تایید موضوع خبر ورودش به جرگه متاهلین را تایید کند.

سروش رفیعی ۴ فروردین ۱۳۶۹ در شیراز به دنیا آمد. او فوتبال را از زادگاهش شیراز شروع کرد، سپس جذب آکادمی قدرتمند باشگاه فولاد خوزستان شد، از سال ۱۳۸۳ و از رده‌ های پایه تیم فجرسپاسی فوتبالم را بصورت حرفه ای آغاز کرد.

نام سروش بیشتر در جریان کارت های جعلی معافیت سربازی سر زبان ها افتاد، مدتی در تراکتورسازی سربازی اش را گذراند سپس به پرسپولیس آمد و حالا در لیگ قطر، او یکی از خوش اخلاق ترین هافبک های با تکنیک حال حاضر در ایران است که به آرزوی خود لژیونر شدن رسیده است.

رفیعی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ در تیم جوانان فجر سپاهی حضور داشت، سپس از سال ۸۸ تا ۱۳۹۰ در تیم رده بزرگسالان این تیم بازی کرد، او از سال ۱۳۹۰ تا ۹۴ به تیم فولاد خوزستان دعوت شد و بازی های درخشانی از خود ارائه داد که موجب دعوت وی به تیم ملی در سال ۹۳ شد.

در اردیبهشت ۱۳۹۳ یک باند تبهکاری دستگیر شد که با سندسازی و جعل اسناد اقدام به گرفتن کارت پایان خدمت برای معافیت از خدمت سربازی می‌ کردند، اعضای این باند در بخشی از اعترافات خود بیان می‌کنند که با برخی از تیم‌ها و بازیکنان فوتبال ایران همکاری داشته‌ اند. با اعتراف تبهکاران جعل کارت پایان خدمت، سازمان نظام وظفیه دوباره مدارک و مستندات تمام بازیکنان فوتبال رو مورد بازیبینی قرار داد با این اتفاق سروش رفیعی که خیلی‌ها اعتقاد دارند بی‌ تقصیر است، پیگیر کارهایش شد تا ثابت کند کارت معافیت از خدمتش جعلی نیست و واقعا پدرش بیمار است.

او مدارک زیادی را در دست گرفت و به جاهای مختلفی رفت تا خودش را ثابت کند اما جو چندان جالب نبود و همه چیز به ضررش رقم می‌ خورد در این مدت سروش به خاطر اینکه مشکلی برای کارش به وجود نیاید و زمان بیشتری برای پیگیری پرونده‌ اش صرف کند، سکوت کرد و با رسانه‌ ها هیچ حرفی نزد اما پیگیری‌ ها دیگر جواب نداد و رفیعی مجبور شد به تراکتورسازی برود تا خدمت سربازی‌ اش را آنجا بگذراند.

در نهایت در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ جهت سپری شدن خدمت سربازی اش به تیم نظامی تراکتور سازی که زیر نظر سپاه بود اعزام شد، او در ۳۹ بازی توانست ۵ گل بزند و بازی های زیبایی از خود به نمایش بگذارد وی ۱٫۵ سال در این تیم حضور داشت.

بعد از تراکتور سازی در نیم فصل ۹۵ – ۹۶ به پرسپولیس تهران پیوست و در ۱۴ بازی توانست ۳ گل بزند و با این تیم قهرمان لیگ برتر همین سال شد، او در فصل ۹۶ – ۹۷ با تیم الخور قطر قرداد حضور در یک فصل به مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان گرفته است، این در حالی بود که پرسپولیس حاضر نبود بیش از یک میلیارد به او بدهد.

حضور ضعیف در الخور و بازگشت دوباره به پرسپولیس برای سروش در حالی رقم زده شد که فوتبال او به شدت افت کرد. او در نهایت توسط گابریل کالدرون مربی وقت قرمزها دیپور شد و از پرسپولیس رفت تا فوتبالش را در سپاها و زیر نظر امیر قلعه نویی ادامه بدهد.

اینستاگرام سروش رفیعی

instagram.com/soroush_rafiei

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا