چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر شقایق فراهانی کیست؟ + علت طلاق

همسر شقایق فراهانی کیست ؟ شقایق فراهانی مدتهاست از همسر خود جدا شده و با پسرش زنگی می کند. اطلاعاتی از زندگی خصوصی شقایق فراهانی در این مطلب

همسر شقایق فراهانی کیست
همسر شقایق فراهانی کیست

شقایق فراهانی ۲ مرداد ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. فراهانی دیپلم گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی گرفته و فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا، و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی، بازیگران سینما و تلویزیون است.

در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم لیلا ایفای نقش کرد. شقایق فراهانی در فیلم چتری برای دو نفر در سال ۱۳۷۹  توانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد. بازی او در این فیلم کاملا مقابل بازی بازیگرانی چون رضا کیانیان و هدیه تهرانی به چشم آمد همچنین بازی خوبش در فیلم پروانه در سطح بین المللی هم توانست موفق شود. شقایق فراهانی یک تجربه ناموفق در ازدواج داشته که به منجر به طلاق شده است او سالهاست که جدا شده و با تنها پسر خود به نام سام زندگی می کند.

شقایق فراهانی علاقه ای به صحبت درباره همسر سابقش ندارد و معمولا در مصاحبه ها به چنین سوالاتی پاسخ نمی گوید. دغدغه مهم فراهانی در حال حاضر پسر اوست که ظاهرا به دنیای بازیگری ورود نکرده است.

شقایق فراهانی و پسرش
شقایق فراهانی و پسرش

شقایق درباره رابطه با فرزندش گفته است:

«رابطه من و پسرم به گونه‌ ای است که با اینکه فرزند طلاق بوده سعی کرده‌ ام کمترین مشکل را با او داشته باشم در این راه سعی کرده‌ ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم و بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم و امیدوارم موفق شده باشم»

او همچنین گفته است: «من خیلی زود و در ۲۰ سالگی مادر شدم و بابت آن بسیار خوشحالم. شما با آمدن فرزند چیزهایی را به دست می‌ آورید که با هیچ‌چیز در دنیا قابل مقایسه نیست. من در زندگی به لحظات سختی رسیدم که اگر وجود پسرم، سام نبود واقعا نمی‌ توانستم تحمل کنم.

بیشتر مواقع سرگرم بازی در فیلم ها و سریال ها هستم. اوقات فراغت کمی دارم و ترجیح می دهم در اوقات فراغتم در درجه اول وقتی برای پسرم بگذارم و در درجه دوم با دوستانم معاشرت کنم چون واقعا دلم برای همه آنها تنگ می شود. شاناتا اسم مستعارم نیست، زمانی که به کلاس های دکتر زرگر می رفتم اساتید آنجا برای انتخاب کردند. به معنی موجودی که در آرامش درونی به سر می برد.»

شقایق فراهانی و پسرش 1
شقایق فراهانی و پسرش ۱
شقایق فراهانی و پسرش 2
شقایق فراهانی و پسرش ۲

ویدیو گفتگوی کامل شقایق فراهانی در برنامه دورهمی

زندگینامه کامل شقایق فراهانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا