چهره هاسلبریتی ایرانی

مجید اوجی همسر فلورا سام کیست ؟ + بیوگرافی مجید اوجی و عکس های دو نفره

مجید اوجی همسر فلورا سام کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی مجید اوجی و عکس های دو نفره اوجی و فلورا سام همچنین نکاتی از زندگی شخصی در این مطلب. فلورا سام ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همچنین نویسنده تلویزیون و تئاتر متولد ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۴۴ شمسی در شهر شیراز می باشد. درباره همسر فلورا سام و همچنین زندگی شخصی وی بد نیست بدانید وی در سال ۱۳۶۲ شمسی و وقتی ۱۸ سال سن داشت، با مجید اوجی ، تهیه ‌کننده آشنا شد و یک سال بعد، با او ازدواج کرد!

همسر فلورا سام

مجید اوجی متولد سال ۱۳۴۰ شمسی در شهر شیراز بود؛ وی فعالیت خود را به عنوان تهیه کننده سینما و تلویزیون از سال ۱۳۶۸ شمسی شروع کرد و سپس وارد عرصه نویسندگی نیز شد! او در ۱۷ آبان ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به علت سکته قلبی ناشی از بیماری سرطان در سن ۵۸ سالگی درگذشت.

ثمره زندگی مشترک فلورا سام و مجید اوجی ، یک دختر به نام ” فریال ” و متولد سال ۱۳۶۵ شمسی می باشد.

درباره زندگی شخصی فلورا سام لازم به بیان است وی در سال ۱۳۶۶ شمسی با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد! فلورا سام فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ شمسی و وقتی ۱۵ سال سن داشت و دانش آموز مقطع دبیرستان بود، با حضور در کلاس های تئاتر زنده یاد مجید افشاریان آغاز کرد! بد نیست بدانید شروع فعالیت حرفه ‌ای فلورا سام در تلویزیون صرفا به دلیل روابط خانوادگی او، با بازی در مجموعه تلویزیونی ” مهر و ماه ” به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۶۹ شمسی  بوده است.

مجید اوجی همسر فلورا سام کیست
مجید اوجی همسر فلورا سام کیست

فلورا سام همچنین در مجموعه‌ های تلویزیونی ” شیخ مفید ” به کارگردانی فریبرز صالح و سیروس مقدم، به نویسندگی محمود حسنی و به تهیه ‌کنندگی محمدرضا ذوالفقاری، هادی مشکوه‏ و مجید اوجی ، ” روزهای زندگی ” به کارگردانی پرویز شیخ‌ طادی و به تهیه ‌کنندگی سعید سعدی ، ” همسایه ‌ها ” به کارگردانی محمدحسین لطیفی، ” شبی از شب ‌ها ” به کارگردانی رضا کریمی، به نویسندگی حسین پاکدل و به تهیه ‌کنندگی مجید اوجی ، ” نشانی ” به کارگردانی رامبد جوان و همچنین ” ماه عسل ” به کارگردانی شاهد احمدلو ایفای نقش کرده ‌است.

فلورا سام با بازی در سریال ” همسایه ها ” در سال ۱۳۷۹ شمسی و وقتی ۳۵ سال داشت، در کنار علی نصیریان، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا به شهرت رسید.

همسر فلورا سام

سریال ” توطئه فامیلی ” به کارگردانی رامبد جوان آخرین کار هنری وی است، فیلمنامه ی این سریال را نیز او نوشته بود. نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی ” راز پنهان ” که در ماه رمضان سال ۱۳۹۱ شمسی از تلویزیون پخش شد، به عهده ی فلورا سام بود! در ایام نوروز ۱۳۹۳ شمسی نیز ” ما فرشته نیستیم ” به کارگردانی فلورا سام از شبکه تهران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

فلورا سام در مصاحبه ای می گوید: ” تا امروز هنوز جرات نکردم کتاب بنویسم، البته که فیلمنامه می نویسم اما دلیلی نیست که می توانم داستان هم بنویسم! وقتی رمانی می خوانم، میبینم چقدر از نوشتن فیلمنامه متفاوت است، شاید اگر روزی بنشینم و سیاه مشق کنم سمت نوشتن کتاب بروم؛ اما الا و بدون دانش و مهارت اینکار را نمی کنم. “

فلورا سام در اینستاگرام

https://www.instagram.com/florasaam

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا