چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس کیست؟+ بیوگرافی و فیلم مراسم عروسی

مهدی ترابی بازیکن تکنیکی و گلزن پرسپولیس و تیم ملی به جرگه متاهلین پیوست. بسیاری به دنبال بیوگرافی همسر مهدی ترابی هستند. هافبک قرمزهای پایتخت از فرصت تعطیلات نیم فصل لیگ برتر استفاده کرد و مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. در این ویدیو بخشی از مراسم ترابی را می بینید که در آن سرود انقلابی خوانده می شود.

مهدی ترابی ۱۹ شهریور ماه سال ۱۳۷۳ در اشتهارد تهران و در خانواده ای کاملا مذهبی متولد شد. پدر او از اهالی فرهنگ و مادر وی خانه دار است. ترابی با شماره پیراهن ۱۶ در پست هافبک دفاعی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند و در لیست بازیکنان جام جهانی روسیه قرار داشت.

او کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال از تیم نوجوانان سایپا تهران آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ توسط مجتبی تقوی به تیم اصلی سایپا دعوت شد و در نخستین بازی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.

همسر مهدی ترابی
همسر مهدی ترابی

مهدی ترابی در ۱۰ تیر ۱۳۹۷ با قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، توافقی میان باشگاه پرسپولیس، سایپا و ترابی انجام شد که بر اساس آن او پس از نیم فصل بازی در سایپا، به صورت رسمی به پرسپولیس اضافه خواهد شد.

ترابی اولین بار وی توسط نلو وینگادا به تیم ملی فوتبال امید ایران دعوت شد. او در اولین بازی ملی رسمی به ازبکستان گل زد و در سومین بازی به گوام. مهدی ترابی  در پنجمین بازی ملی هم به ژاپن گل زد و اولین اخطارش را هم گرفت و از بازی ششم به ترکیب اصلی رسید. او تاکنون ۱۴ بار پیراهن تیم ملی را به تن کرده و ۴ گل زده و یک کارت زرد دریافت کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا