علم و تکنولوژی

همه چیز درباره استیکر های برنامه واتس اپ

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

همه چیز درباره استیکر های برنامه واتس اپ

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

تکنولوژی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید.

ارسال استیکر

برای ارسال استیکر فقط کافیست آیکون اموجی را بفشارید. با باز شدن صفحه مربوط به اموجی‌ها،‌ می‌توانید در پایین صفحه آیکون استیکرها را ببینید که با فشردن آن می‌توانید به کلکسیون استیکرهایتان دست پیدا کنید. آن وقت فقط کافیست استیکر مورد نظرتان را لمس کنید تا ظرف چند ثانیه در صفحه چت ظاهر شود.

دیدن استیکرهای پرکاربرد

همانند اموجی‌ها، استیکرهای پر کاربرد نیز بخش خودشان را دارند. اگر وارد پنل استیکرهای واتس اپ شوید، آیکون ساعت شکلی را خواهید دید که با فشردن آن استیکرهای پرکاربردتان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، بخشی هم برای استیکرهای مورد علاقه در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند کلکسیونی از استیکرهایی که بیشتر از همه دوستشان دارد داشته باشد. برای فرستادن یک استیکر به بخش مورد علاقه‌ها می‌بایست برای چند ثانیه دستتان را روی استیکر مورد نظرتان نگه دارید و سپس در منوی باز شده گزینه Add to Favorites را انتخاب کنید.

گروهی ارسال کردن استیکر

یکی از ویژگی‌های جالب استیکرهای واتس اپ این است که می‌توانید به صورت گروهی استیکر ارسال کنید. جالب‌تر اینکه این کار کاملا به صورت خودکار صورت می‌گیرد و نیازی نیست که شما کار عجیب و غریبی انجام دهید.

به طور کلی اگر پشت سر هم به ارسال چند استیکر مختلف بپردازید، واتس اپ بعد از اینکه صفحه چت بسته شد به صورت کاملا خودکار استیکرها را کنار هم قرار می‌دهد و در فضا صرفه جویی می‌کند. آن وقت به محض اینکه دوباره آن صفحه چت را باز کنید می‌بینید که استیکرها به شکل زیر در میان چت‌هایتان جا گرفته‌اند.

اضافه کردن استیکرهای جدید

برای پیدا کردن استیکر‌های جدید مسیر سختی پیش رویتان نیست. فقط همانطور که پیش‌تر توضیح دادم به سراغ بخش مربوط به استیکرها بروید و از طریق آن آیکون «به‌علاوه» را بفشارید.

با این کار لیست بلند بالایی از تمام استیکرهای واتس اپ در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید به راحتی آن‌ها را دانلود و ذخیره کنید. علاوه بر این اگر یکی از مخاطبین برایتان استیکری ارسال کرد که برایتان جالب بود می‌توانید با یک تپ ساده، آن را به جمع استیکرهای خود اضافه کنید.

مشاهده، مرتب و پاک کردن استیکرهای ذخیره شده

به طور کلی تمام استیکرهای ذخیره شده را می‌توانید در تب My Stickers پیدا کنید. برای دسترسی به این تب ابتدا می‌بایست وارد پنل استیکرها شوید و پس از فشردن آیکون «به‌علاوه» به سراغ تب My Stickers بروید.

در این تب تمام استیکرهای ذخیره شده قابل مشاهده هستند و می‌توانید خیلی راحت با فشردن آیکون «خطوط افقی» ترتیب آن‌ها را مشخص کنید. همچنین با فشردن آیکون سطل آشغال نیز می‌شود هر استیکری که دیگر به آن احتیاج نیست را از لیست استیکرها حذف کرد.

این پست توسط بخش تکنولوژی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

همه چیز درباره استیکر های برنامه واتس اپ

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا