سینماسینمای‌جهان

همکاری پریانکا چوپرا با کارگردانان سریال انتقام جویان و بازیگر «تاج و تخت» 

مجله اینترنتی کولاک، سمیرا فیض آبادی: پریانکا چوپرا چند روز قبل در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد به زودی با مادن ریچارد بازیگر سریال «تاج و تخت» و برداران روسو، سازندگان سریال مشهور «انتقام جویان» در سریال جدید همکاری خواهد کرد و این خبر بسیار بزرگی برای طرفداران چوپرا می‌باشد. این سریال درام آمریکایی «’Citadel’» نام دارد و جزئیات مربوط به فیلمنامه این اثر هنوز فاش نشده است.

طبق یک گزارش تائید شده عوامل سازنده این سریال خبر ساخت آن را در یک برنامه تلویزیونی سه شنبه شب اعلام کرده اند. پریانکا چوپرا جوناس در صفحه شخصی خود چنین پست گذاشت: « نمی توانم بیش از این منتظر بمانم تا با  مادن ریچارد که یکی از توانمندترین بازیگران آمریکایی است و برادران روسو که به شدت بی نظیر هستند همکاری کنم. سریال  «CITADEL» یک اثر چند لایه جهانی است که کمپانی‌های تولید کننده فیلم و سریال به زبان‌های مختلف از هند، مکزیک و  ایتالیا را به هم وصل می کند درواقع این سریال یک محتوای جهانی خواهد داشت. جزئیات دیگر را به زودی در اختیار شما قرار خواهیم داد.»

همسر پریانکا، نیک جوناس که از چهره‌های شناخته شده عرصه موسیقی است به این اعلام پریانکا واکنش نشان داد و کلی ایموجی آتش در قسمت کامنت‌ها گذاشت.  طرفداران چوپرا به شدت از پروژه‌ی تازه او به وجد آمده‌اند. چوپرا که مدتی است در بالیوود به شدت کم کار شده چندی پیش اعلام کرده بود که در سریالی از نتفلیکس قرار است با راج کومار رائو همبازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا