چهره هاسلبریتی ایرانی

هومن اشکبوس بازیگر نقش رونقی در سریال دنگ وفنگ روزگار کیست ؟

مجله اینترنتی کولاک :  هومن اشکبوس طراح دکور  و بازیگر ایرانی است که به تازگی در سریال دنگ و فنگ روزگار در نقش رونقی به عنوان بازیگر حضور داشته است .

آیا هومن اشکبوس ازدواج کرده است ؟

هومن اشکبوس ازدواج کرده است ، نام همسر او مرجان علیزاده نیا می باشد ، وی چندی پیش همراه همسرش به سینما رفت متن زیر را منتشر نمود :

درود… یکی دو روز کم و بیش کم کار و بخت تماشای یکی دو فیلم در خانه هنرمندان و جشنواره فجر جهانی… بخت؟!

فیلم “آیه های فراموشی” کار دوستمون علیرضا خاتمی که زمانی که ایران بود گهگاهی می نشستیم و گپ میزدیم و کنسرت من در دانشگاه هنر رو هم با همکاری مرجان فیلمبرداری کرده بود …

فیلم، کوله باری از دستاوردهای جشنواره ای تو جهان بدست آورده… و فیلمسازش هم امروزه دیگه شناخته شده س… بهش شادباش می گم برای پیروزی ها و برآیند تلاشهاش … اما راستش من اینجور فیلمها رو -کم و بیش- نمی پسندم و این شیوه از فیلمسازی شیوه دلخواه من نیست…اما برخی ایده های زیبا و خوب هم درش پیدا می شد… .

و فیلم مرد آهنین “آندره وایدا ” هم که نخل طلای کن رو داره گمونم برای یکبار دیدن و شناخت شیوه فیلمسازی وایدا بد نیست اما فیلم پر از گزینه های (فیلمنامه ای و گارگردانی ) پر ریسکی هست که هر کدومش می تونه یه فیلم خوب رو از پا بیاندازه-که خب انداخته- و از چاله های فیلمنامه ای و شخصیت پردازی و داستانی بسیاری رنج می بره (دوستداران و سینه چاکان وایدا بهشون برنخوره،  این دیدگاه و پسند منه و براش هم منطق دارم که اینجا جای پرداخت بهش نیست).

 

 

هومن اشکبوس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم شیفتگی به کارگردانی علی زمانی عصمتی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای هومن اشکبوس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، لیلا زارع و امیر زمانی را تجربه کرد.

هومن اشکبوس در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم هومن اشکبوس در این سال، بازیگری در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی هومن اشکبوس بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن بوده است. هومن اشکبوس سال ۱۳۹۳ سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مازیار میری همکاری داشته است.

. هومن اشکبوس توانست با بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی بر تجارب او افزود.

با اینکه هومن اشکبوس را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. هومن اشکبوس علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان اجرای دکور نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر هومن اشکبوس در حرفه‌ی اجرای دکور، برنامه دستپخت است.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا