چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش باران کوثری به شکست فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه و حمایت از آنها

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واکنش باران کوثری به شکست فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه و حمایت از آنها

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود امروز (یکشنبه ۲۹ بهمن) در مقابل تیم ملی فوتسال بانوان روسیه بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کرد.

در این مسابقه که در سالن دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، آرزو صدقیانی ۲ گل و نسیمه غلامی یک بار برای ایران گلزنی کردند. قضاوت این دیدار بر عهده گلاره ناظمی، مریم پورجعفریان، فریبا کعبی، مهدیه رشیدی رنجبر و با نظارت طاهره کشتیرانی بود.

پیش از آغاز بازی ۳۰ ثانیه سکوت بخاطر حادثه سقوط هواپیما انجام گرفت. روز گذشته تیم ایران موفق شده بود در اولین بازی با نتیجه ۲ بر یک تیم روسیه را شکست بدهد.

در حاشیه این دیدار باید به حضور باران کوثری به همراه تعدادی از بانوان علاقمند که به تماشای این بازی نشسته بودند اشاره کرد.

این بازیگر سینما که به تازگی فیلم «عرق سرد» از او در جشنواره فیلم فجر اکران شده بود در خصوص بازی ملی پوشان دختر فوتسال گفت: «اینقدر که سوادم به فوتسال می رسد بازی خوبی مقابل روسیه انجام دادیم. حضور زنان در استادیوم حق طبیعی آنهاست. باید این اجازه به آنها داده شود بعد خودشان تصمیم بگیرند که بروند یا نه.
وی در ادامه گفت: این که ما حمایت خودمان را از فوتسال و فوتبال اعلام می‌کنیم این جذابیت وجود دارد اما در مرحله بعد باید اجازه حضور زنان در ورزشگاه داده شود. خوشحالم که عرق سرد در جشنواره فجر موفق شد و توانست از عهده مسئولیت اجتماعی که داشت بربیایید.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واکنش باران کوثری به شکست فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه و حمایت از آنها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا