چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش تند گلزار به ادعای تقلب:” می خواهند من و برنده باش را از چشم مردم بیندازند”

مجله اینترنتی کولاک: ادعای یک خبرگزاری مبنی بر تقلب و فریبب در مسابقه برنده باش و مصاحبه با چند شرکت کننده این این برنامه با واکنش تند گلزار مجری مسابقه برنده باش همراه شد.

 

محمدرضا گلزار مجری «برنده باش» درباره ادعای دستکاری در این مسابقه با انتشار فیلمی گفت: «در یکی از برنامه‌ها اشتباهی از طرف «برنده باش» رخ داد و دوستان زمان فوتسال را اشتباهی در گزینه‌ها گذاشته بودند.»

گلزار ادامه داد: «من در ۵۳ برنامه به همه شرکت کنندگان کمک کردم همه هم اذعان دارند به این مطلب، غیر از اینکه تلاش کردیم سطح علمی جامعه را بالا ببریم. در یک مسابقه یک اشتباهی پیش آمده که ما قبول داریم اشتباه کردیم. به نظر شما اسم این کار کلاهبرداری است؟»

او می‌گوید: «یک آزمون سالیانه از یک سال قبل برنامه‌ریزی می‌کند، در سوال‌هایش ایراد هست. اگر می‌خواهند ما را از چشم مردم بیاندازند سخت در اشتباهند چون من از بطن مردم هستم، من به خاطر مردم جانم را می‌دهم و مردم هم سال هاست حمایت کردند. راهش این نبود.»

او در پایان گفت: «تمام تلاش ما این بود که مردم راضی باشند. بابت این اشتباه از طرف تیم مسابقه برنده باش از مردم عذرخواهی می‌کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا