اخبار داغ

واکنش جالب کمدین آمریکایی به اعلام جایزه برای سر ترامپ + عکس

کمدین معروف آمریکایی به اعلام جایزه ۸۰ میلیونی برای سر ترامپ واکنش نشان داد! او برای این اتفاق، توئیتی را منتشر کرد و در آن نوشت: ” ما این کار را برای نصف این پول هم انجام می دهیم. ” او همچنین عکسی را در صفحه ی توئیتر خود منتشر کرد که در آن سر ترامپ را به دست گرفته بود! این کار او، خشم حامیان دونالد ترامپ را به همراه داشت.

درباره جایزه ۸۰ میلیونی برای سر ترامپ بد نیست بدانید در مراسم تشیع پیکر سردار قاسم سلیمانی ، بسیاری از مردم در خیابان های شهرهای مختلف ایران حضور پیدا کردند که در این بین اهواز و مشهد امروز میزبان پیکر سپهبد قاسم سلیمانی بودند. یکی از مجری هایی که در مشهد حضور داشت، با دادن پیشنهادی جایزه ای ۸۰ میلیونی برای سر دونالد ترامپ تعیین کرد. به پیشنهاد این مجری اگر هر ایرانی یک دلار کنار بگذارد با جمعیت ۸۰ میلیونی، ۸۰ میلیون دلار جمع خواهد شد و این مبلغ آتش به اختیار برای کسی خواهد بود که سر مردک مو زرد دیوانه را برای مان بیاورد از طرف مردم ایران آتش به اختیار به او هدیه خواهیم داد.

یکی از مجری هایی که در مشهد حضور داشت با دادن پیشنهادی جایزه ای ۸۰ میلیونی برای سر دونالد ترامپ تعیین کرد. به پیشنهاد این مجری اگر هر ایرانی یک دلار کنار بگذارد با جمعیت ۸۰ میلیونی، ۸۰ میلیون دلار جمع خواهد شد و این مبلغ آتش به اختیار برای کسی خواهد بود که سر مردک مو زرد دیوانه را برایمان بیاورد از طرف مردم ایران آتش به اختیار به او هدیه خواهیم داد.

شایان ذکر است که روز جمعه، پنتاگون به دستور رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ به کاروان قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد اقدام به حمله موشکی نمود که در نتیجه آن فرمانده نیروهای قدس سپاه، سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید. به گفته دولت آمریکا ، این عملیات تدافعی بوده است و به هدف محافظت از نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه صورت گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا