چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش ستاره اسکندری به ماجرای فیلم لورفته اش در ترکیه چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : لحظاتی پیش در فضای مجازی ویدئویی جنجالی و بحث برانگیز از حضور ستاره اسکندری بدون حجاب در مرکز خریدی در ترکیه منتشر شد .

گویا اسکندری در کشور ترکیه بدون حجاب در فروشگاهی مشغول خرید بوده ودر این میان ایرانیان همیشه در صحنه تلفن همراهشان را به دست گرفته و از صحنه پیاده روی بدون حجاب  سلبریتی شان را در کشور خارجی شکارکردند.

حضور ستاره اسکندری بدون حجاب در ترکیه موجب دلخور شدن جمع وسیعی از هواداران او شده و بسیاری از دوستدارانش خواستار توضیح قانع کننده از سوی ستاره برای فیلم منتشر شده هستند .

تمام این ماجرای جنجالی از یک فیلم پنهانی در مرکز خریدی در ترکیه آغاز شد ؛ دوربین سلاح ایرانی ها در سراسر دنیاست و ایرانی ها هیچگاه نمی گزارند سلبریتی از نگاه تیزبین دوربین شان در امان بماند .

چه سلبریتی در کانادا باشد ،‌چه در سوئیس  یا حتی در ترکیه ! ایرانی ها هوای سلبریتی هایشان را دارند و همه جا رفتار خارج از عرف و قوانینشان را در قاب دوربین گوشی شان ضبط می کنند .

اگر  اسکندری به فیلم و صدای فیلمبردار واکنش نشان نمی داد و به راهش ادامه می داد می توانست حضور بی حجابش را در ترکیه انکار کند .

ستاره اسکندری در آخرین پست اینستاگرامی اش با انتشار عکسی از طبیعت نوشته :

مانای من
نگاه کن ..ماه .. ماه زیبا .. نقره گسترده بر دریایِ شب .. کاش ردی گذاشته باشم بر هستی .. چونان خورشیدی که غروب می کند تا ماه به دنیا بیاید
?????????????
سپاسگزار ِمهر ِهمه شما هستم که یاداور شدید به دنیا امده ام

اگر حوصله کنید و سری به به صفحه این بازیگر در فضای مجازی بزنید با موج کامنت های منفی که ستاره را با واژه سلبریتی خائن خطاب کرده اند مواجه خواهیدشد.

ستاره اسکندری هنوز به ماجرای فیلم لورفته اش در فضای مجازی واکنش نشان نداده است و معلوم نیست آیا زیر بار ماجرای کشف حجاب در ترکیه می رود یا می گوید که باد های شدید سوئیس به ترکیه رسیده و نبود شال روی سرش تقصیر وزیدن باد بوده است !

نوشته های مشابه

۸ دیدگاه

  1. بدبختی از اونجا شروع شد که سلبریتی ها توی رستوران های لاکچری عکس گرفتن،با ماشین های لاکچری فیلم گذاشتن،با لباسای لاکچری عکس گذاشتن و زیر این فیلما و عکسا با دلسوزی فریبنده و دورویی از درد و رنج مردم گفتن و اوضاع نابسامان مملکت و کودکان کار و حمایت و کمپین از خیلی موارد بعد ما از اون عکساو فیلمای لاکچری لذت بردیم و از اون پست هایی که ریا کارانه بود خرسند شدیم و بهای الکی دادیم،هنوز زمان زیادی لازمه تا خیلی چیزارو درک کنیم،

  2. من متوجه نشدم چرا بهش گفت خائن ؟ مگه ستاره اسکندری در گذشته از حجاب اجباری تو ایران حمایت کرده بود ؟

  3. بدبختی مردم ما اینجاست که نمیدونن توی ایران هیچ کسی رو پیدا نمیکنی پای اعتقاداتش وایسته.همه ایرانیها از ۳۰۰۰ سال پیش تا امروز نونو به نرخ روز خوردن چون مردم ریا کار بزدل و ترسو و تن پروری هستن. ظاهرشون با باطنشون کاملا فرق داره. این خانم هم یکی از همین مردمه که برای یه لقمه نون هزار مدل رفتار نشون میده. ایرانی ها همه اینجورن از دم.

  4. باسلام.چهره معروف ومحبوب یه کشوربایدالگوباشه چه توکشورخودش چه کشورهای دیگه.حرکتش هیچ توجیهی نداره

  5. واقعا که جای تاسفه،همه چی و ول کردین افتادین تو زندگی خصوصی مردم،کسی جرات نداره بره تا سرکوچه شون و برگرده که ده تا دوربین آماده فیلمبردارین،سلبریتی چیکار کرده خود شما برین خارج از کشور چادر سر میکنید پناه بر خدا از شمایی که اینطور باعث ترس تمام دنیا شدین

  6. به شما چه که تو کار مردم دخالت میکنید. تو ایران حجاب جزو قوانینه و همه موظفند رعایت کنند هر وقت تو ایران کشف حجاب کرد اونوقت دستگیرش کنید. اون زنیکه بی فرهنگ هم باید گوشیشو می شکند تا دیگه از این غلطا نکنه .

  7. ای بابا گیر دادین به مردم ! تو خود تهران هم الان بی حجاب کم نیست
    کجاش خائنه ؟ چه خیانتی کرده ؟ اختلاس کرده ؟ مردم رو گول زده ؟

  8. اینا کشور ای دیگه میرند خدا میدونه با چه وضعی هستند ایجا هم اگر چیزی به ظاهر می پوشند بخاطر موقعیتشون و از اجبار وگرنه اینا به هیچی اعتقاد ندارند وقتی هم مردم انتقاد می کنند می بینید یک جمله می نویسند و تازه پررو گری هم می کنند دیگه حواسشون نیست یا براشون مهم نیست که چقدر عکس تا فضای مجازی گذاشتند که هر جا برند بالاخره یک ایرانی هست که بشناسه و ازشون فیلم بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا