اخبار داغسیاسی

واکنش طنز کاربران به صحبت های اکبر طبری درباره دوستانش در دادگاه!

واکنش طنز کاربران به صحبت های اکبر طبری درباره دوستانش در دادگاه همچنین توئیت ها و جوک های شبکه های اجتماعی در خصوص دوستان اکبر طبری در این مطلب. به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز با آغاز از محاکمه اکبر طبری در دادگاه، برخی از گفته های وی سوژه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شده است.

واکنش طنز کاربران به صحبت های اکبر طبری
واکنش طنز کاربران به صحبت های اکبر طبری

اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه ‌قضائیه ایران که به فساد مالی و گرفتن رشوه متهم شده، در جلسه دوم دادگاه تمام اتهام‌ها علیه خود را رد کرد و گفت۲۰ سال به قوه قضائیه “خدمت صادقانه” کرده است.

او در بخشی از دفاعیاتش در ارتباط با پرونده ساخت یک ویلا در منطقه لواسان در شمال شرق تهران گفت افراد دیگری که در این ماجرا متهم به دادن رشوه به او هستند در صورت درخواست او حاضر بودند “کل لواسان” را به نامش کنند!

طبری اتهام‌ها را “پرونده‌سازی‌ و افترازنی” خواند و گفت “اکثر این اتهامات مربوط به ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته است و رسیدگی یا مختومه شده است.” او گفت “علی‌رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دستاویزی برای اتهام‌زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند”.

اکبر طبری پس از ۲۰ سال حضور در قوه قضائیه ایران، اواخر سال ۱۳۹۷ برکنار و ۲۳ تیرماه سال ۱۳۹۸ بازداشت شد. او در زمان ریاست محمود هاشمی شاهرودی و صادق آملی لاریجانی بر قوه قضائیه مدیرکلی امور مالی و معاونت اجرایی حوزه ریاست آن را بر عهده داشت. مقام و نزدیکی او به رئیس پیشین قوه قضاییه باعث شده این پرونده و محاکمه او بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و محافل سیاسی داشته باشد.

برخی از واکنش های طنز کاربران را اینجا می خوانید:

💬 ‏اکبر طبری که به فساد مالی متهم شده تو جلسه ی دادگاه گفته اگه میخاستم دوستام کل لواسون رو به نامم میزدن.
حالا ما بخایم یخورده پول از دوستامون قرض بگیریم تا ثابت نکنن از ما بدبخت ترن ول کن نیستن.

💬 اگه قانون قطع کردن عضو متخلف رو در عربستان، بخوایم روی طبری برای تخلفاتش پیاده کنیم باید کالباسی برش بزنیم که بی حساب بشیم

💬 ‏رفیقای طبری براش کل لواسون رو میخرن رفیقای ما هنوز تک میزنن بهشون زنگ بزنیم شارژشون تموم نشه

💬 ‏اکبر طبری از دیروز کلا معادلات دوستی رو در کشور به هم زد. همه در فکر تجدیدنظر در دوستی‌هامون هستیم. دوست هم دوستای آقای طبری.

💬 طبری بابت چه خلافی پنجاه میلیارد رشوه گرفته بوده؟ شما بابت چشم پوشی کردن از چه خلافیتون پنجاه میلیارد تومن رشوه میدین؟
این رقما از کجا اومدن؟ ما کجا بودیم وقتی به بوجود اومدن؟ اینجا کجاست؟ ماشین زمان نکنه سوار شدیم

💬 طرف گفته کل لواسان هم میخواستم رفاقتی بهم میدادن بعد من به رفیق ۳۰ سالم میگم کیک پریده توی گلوم دارم میمیرم ی بطری اب بخر میگه تحمل کن داریم میرسیم خونتون

💬 ‏از این دنیا به ‎اکبر طبری ملک لواسان رسید و به ‎جهانگیر آزادی نیم لیتر بنزین برای خودسوزی

💬 خدایا دو سه تا از این رفیقای که آقای طبری دارن نصیب همه ی مردم ایران کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا