اخبار داغ

واکنش عجیب بازیگر مشهور فیلم جنگ ستارگان به توئیت ترامپ درباره ایران!

در این مطلب، درباره واکنش عجیب بازیگر مشهور فیلم جنگ ستارگان به توئیت دونالد ترامپ ، رئیس‌ جمهور آمریکا درباره ایران توضیح خواهیم داد! با ما همراه باشید. توئیت‌ های فارسی رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا برای مردم ایران با واکنش بازیگر جنگ ستارگان روبه‌ رو شد.

مارک همیل ، بازیگر مشهور فیلم جنگ ستارگان

مارک همیل ، بازیگر فیلم سینمایی ” جنگ ستارگان ” و صداپیشه جوکر در نسخه کارتونی بتمن در توئیتی کنایه‌ آمیز با اشاره به ابراز نگرانی دونالد ترامپ ، رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا برای مردم ایران باز هم به زبان فارسی نوشت: ” لطفا از این واقعیت غافل شوید که من یک ممنوعیت مسافرت برای شما ایجاد کردم و تهدید کرده‌ ام که سایت‌ های فرهنگی شما را بمباران می‌ کنم. “

رئیس‌ جمهور ایالات متحده امریکا ، دونالد ترامپ در واکنش به تجمع‌ ها و تظاهراتی مردمی در اعتراض به سرنگونی هواپیمای اوکراینی که در تهران برگزار شد، توییتی به زبان فارسی منتشر کرد! وی در صفحه توییتر خود این چنین نگاشته است: ” من از ابتدای دوره ریاست‌ جمهوری ام با شما ایستاده‌ ام و دولت من همیشه با شما خواهد ایستاد. ما اعتراضات شما را از نزدیک دنبال می‌ کنیم. شجاعت شما الهام بخش است. ”

لازم به بیان است مارک همیل از سال ۱۹۷۰ میلادی تاکنون مشغول به فعالیت در سینما بوده‌ است. وی در سال ۱۹۷۸ میلادی و با بازی در نقش ” لوک اسکای واکر ” در سری فیلم‌ های ” جنگ ستارگان ” شناخته شد. همچنین او حرفه ی صداپیشگی خود را از سال ۱۹۷۰ میلادی آغاز کرد و در فیلم و سریال‌ های کارتونی و بازی‌ های ویدئویی به گویندگی پرداخته‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا