چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش ها به بیماری سرطان خون حمید هیراد خواننده پاپ

واکنش ها به بیماری سرطان خون حمید هیراد خواننده پاپ را در این مطلب ببینید. حمید هیراد خواننده جوان به دلیل ابتلا به سرطان خون در حال شیمی درمانی است. خبر سرطان این خواننده باعث تعجب بسیاری شد. نکته عجیب اینکه برخی از دوستان نزدیک این خواننده در حوزه موسیقی نیز چندان از وضعیت سلامتی وی باخبر نبودند!

واکنش ها به بیماری سرطان خون حمید هیراد
واکنش ها به بیماری سرطان خون حمید هیراد

خواننده پاپ از دوسال گذشته با سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند و سعی داشت مراحل درمانی خود را در سکوت خبری جلو ببرد. با انتشار این خبر در فضای مجازی، صحت این خبر تایید شد اما این خواننده سعی داشت با روند درمانی آهسته و با دُز پایین شیمی درمانی،این کار را انجام دهد که عوارض درمان روی ظاهر وی تاثیر نگذارد.

هیراد طی چند سال اخیر با حواشی زیادی دست به گریبان بود. از اتهام سرقت ادبی تا پلی بک و لب زدن در کنسرت ها. همین مسائل باعث اعتراضات زیادی علیه او شد. به گفته برخی این اعتراضات تا حدی او را منزوی کرده بود.

حمید حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد ۱ بهمن سال ۱۳۷۰ در چابکسر استان گیلان به دنیا آمد. حمید هیراد از ۶ سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در ۱۵–۱۶ سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه‌سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ خود او، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌است. او در کنار دنبال کردن موسیقی به صورت حرفه‌ای به ترانه‌سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به «داروگ» فعالیت هنری خود را ادامه داد.

برخی واکنش ها در فضای مجازی به بیماری حمید هیراد:


همچنین بخوانید:

ماجرای ابتلای حمید هیراد به سرطان خون و شیمی درمانی او

آخرین وضعیت سلامتی حمید هیراد بعد از شیمی درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا