اخبار داغ

وریا غفوری با دستور کدام مقام سیاسی بازی نمی کند؟!

شایعه پررنگ در پیج های هواداری استقلال

مجله اینترنتی کولاک ، سید امید صادقی 

اتفاقات مشکوک پیرامون تیم استقلال به حدی زیاد شده که حالا به راحتی می شود هر شایعه ای را باور کرد و گمانه زنی ها را به عنوان اخباری قابل اعتماد پذیرفت و نسبت به هیچکدام از پچ پچ های اطراف باشگاه بی اعتنا نبود!

وریا+غفوری

اما پررنگ ترین شایعه ای که در حال حاضر از استقلال به گوش می رسد و می توان آن را به عنوان یک شایعه داغ تفسیر کرد موضوع عدم همراهی وریا غفوری بازیکن محبوب تیم استقلال در بازیهای اخیر این تیم است.ضمن اینکه امروز هم نام این بازیکن از فهرست کاروان اعزامی استقلال به دوحه برای دیدار حساس مقابل الهلال عربستان خط خورد تا حرف و حدیثها در خصوص علت غیبت وریا پررنگ تر شود.
در همین حال مدیر یکی از سایت های هواداری استقلال نیز با انتشار عکسی از خودش در کنار وریا غفوری در اینستاگرام اعلام کرد که او مصدوم نیست و با دستور یکی از مقامات بلند پایه سیاسی کشور اجازه همراهی استقلال را ندارد!

این در حالی است که وریا تا یک روز قبل از بازی استقلال و پرسپولیس هم آماده و سرحال در تمرینات آبی ها حضور داشت اما ناگهان شب قبل از دربی اعلام شد که او به دلیل مصدومیت نمی تواند در بازی مقابل پرسپولیس حاضر شود و همان موقع بود که همهمه ای عجیب در فضای مجازی به راه افتاد و خیلیها مصدومیت ناگهانی وریا را به انتشار پستهای سیاسی او در پیج اینستاگرامش ربط دادند و اعتقاد داشتند که وریا تا یک روز قبل از بازی با پرسپولیس هیچ مشکلی نداشته و تمام کسانی هم که او را در تمرین استقلال دیده بودند تصدیق کردند که این بازیکن بدون هیچ مشکلی آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی دربی را در صحت و سلامت کامل به پایان رسانده بود.لذا خبری که در خصوص مصدومیت وی اعلام شد هرگز نتوانست هواداران استقلال و افکار عمومی را قانع کند که خبر مصدومیت این بازیکن را باور کنند!


اما با گذشت چند روز از بازی دربی و در حالی که هیچ گزارشی رسمی از نحوه آسیب دیدگی و میزان مصدومیت وریا غفوری منتشر نشده است بار دیگر دیدیم که نام او از فهرست مسافران کاروان اعزامی استقلال به کشور قطر هم خط خورد تا بازار شایعات بار دیگر داغ شود.
البته مسولان باشگاه استقلال و کادر پزشکی این باشگاه هنوز هیچ واکنشی به این شایعه نشان نداده اند و عجیب تر اینکه وریا هم موبایل خود را از دسترس خارج کرده و با هیچ رسانه و روزنامه ای مصاحبه نمی کند تا کاملا مشخص شود که پشت پرده خبرهایی است که همه از آن بی خبرند!

چندی پیش نیز در پی انتشار پستهای اعتراضی وریا غفوری به وضعیت اقتصادی کشور و انتقاد تند از مسولان، تنش بزرگی میان این بازیکن و رییس کمیته انتضباطی(حسن زاده)به وجود آمد و حسن زاده در یک مصاحبه جنجالی به این نکته اشاره کرد که یک بچه شهرستانی که تازه دو سال است به تهران آمده و هنوز خیابانهای تهران را بلد نیست حق ندارد از وزیر و یا مسولان بلند پایه مملکت انتقاد کند!
آن مصاحبه جنجالی که هجمه ای بسیار شدید را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر علیه رییس کمیته انضباطی به راه انداخت باعث شد تا او خیلی زود حرفهایش را پس بگیرد و صحبتهای خود را به شکل دیگری بیان کند و بگوید که منظورش از عبارت”بچه شهرستانی”توهین به شهرستانی ها نبود و از حرفهایش تعبیر غلطی شده است.

البته چند روز قبل از آن نیز تنی چند از مسولان بلند پایه کشور در سخنرانی های خود به این نکته اشاره کردند که برخی از ورزشکاران که زیر چتر امنیت و آسایش جمهوری اسلامی صاحب درآمدهای کلان و میلیاردی شده اند در فضای مجازی علیه مسولان کشور حرفهای تندی مطرح می کنند که منصفانه نیست ولی وریا غفوری حتی پس از آن حرفها هم در مقابل دوربین تلویزیون اعلام کرد که حرفهایش حرف حق بوده و هیچ ترسی از بابت انتشار آن ندارد.

اما ساعتی قبل نیز سایت فوتبالی با انتشار خبری اعلام کرد که وریا غفوری مصدوم است و غیبت او در بازیهای استقلال و همچنین در سفر به قطر هیچ ارتباطی به محرومیت و یا دستور مقامات سیاسی کشور ندارد اما در فضای مجازی همچنان شایعات با آب و تاب فراوان در حال دست به دست شدن است و باید دید چه کسی درست می گوید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا