موسیقیموسیقی ایران

وضعیت فعالیت محسن چاوشی بعد از انتشار دو قطعه غیرمجاز در فضای مجازی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

وضعیت فعالیت محسن چاوشی بعد از انتشار دو قطعه غیرمجاز در فضای مجازی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از حاشیه های زیاد سر انجام در ۱۱ شهریور آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی منتشر شد. این آلبوم ۹ ماه در دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای دریافت مجوز منتظر بود اما مسئولین ارشاد به این آلبوم مجوز نمی دادند. دلیل این کار وجود دو ترک در این آلبوم بود که به ظن آنها دارای ترانه های غیر مجاز بود. این درحالی بود که دو ترانه مذکور در کتاب مجوز گرفته اشعار «حسین صفا» بدون هیچ مشکلی به چاپ رسیده بود.

«تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم»، دو قطعه‌ای هستند که دفتر موسیقی، ترانه‌های آن را نیازمند اصلاح دانسته و اعلام کرده بود که مجوز انتشار ندارند.

محسن چاوشی بعد از انتشار آلبوم ابراهیم این دو آهنگ را برای دقایقی در کانال تلگرامی خود قرار داد تا به سرعت در فضای مجازی منتشر شود. برخی معتقدند این کار چاوشی ممکن است به قیمت ممنوع الکاری دراز مدت او بینجامد.

روز گذشته علی ترابی، مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حواشی انتشار آلبوم محسن چاوشی گفت: «آلبوم چاووشی را که ما مجوزش را دادیم در فرمتی مجاز منتشر شد و آلبوم ۶ قطعه‌ای است. ممکن است خارج از آن آلبوم، ۱۰ قطعه دیگر هم که مجوز نداشته باشد، کنارش منتشر شود. اگر قرار باشد برخوردی شود و محسن چاوشی برای انتشار قطعه غیر مجاز بازخواست شود از طرف دفتر موسیقی نخواهد بود.»

باید دید در آینده مشکلی برای این خواننده متفاوت بازار موسیقی پاپ پیش خواهد آمد یا خیر.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

وضعیت فعالیت محسن چاوشی بعد از انتشار دو قطعه غیرمجاز در فضای مجازی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا