کلیپ داغ

ویدئوی کتک خوردن خبرنگار از علی دایی در پایان بازی پرسپولیس-سایپا

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ویدئوی کتک خوردن خبرنگار از علی دایی در پایان بازی پرسپولیس-سایپا

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

کلیپ داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از بازی پرسپولیس و سایپا حواشی بسیار زیادی به وجود آمد. در درگیری بازیکنان سایپا و پرسپولیس پای کادر فنی سایپا و شخص علی دایی نیز به وسط کشیده شد. ساعاتی بعد از این حواشی و درگیری ها خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شد از سوی علی دایی سیلی خورده است.

مهدی ضیایی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره اتفاق رخ داده میان او و علی دایی و کتک خوردنش از سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار کرد:من طبق روال همیشگی خواستم که برای گزارش بازی پرسپولیس و سایپا جهت پخش در بخش خبری فردا ساعت ۱۷ در کنار زمین ورزشگاه تختی پلاتو بگویم که علی دایی دقایق آخر بازی از کنارم رد شد و به سمت رختکن رفت.

اتفاقات این بازی در داخل زمین را همه دیدند و همان اتفاقات به داخل تونل کشیده شد و جایی که منتهی به رختکن ۲ تیم می شود . درگیری شدیدی بود و فیلم هایش هم منتشر شد و خیلی صحنه های تاسف انگیزی رخ داد. با توجه به دوستی که با علی دایی سرمربی سایپا داشتم به سمت او رفتم و  گفتم که به سمت رختکن برود تا فیلم و عکسی از او نگیرند تا فردا  از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه نشود.

او ادامه داد: علی دایی سیلی محکمی به من زد و خدا را گواه می گیرم که هنوز جای این سیلی درد می کند. من از این موضوع تعجب می کنم که دایی به ناحق به صورت من زد اما سرپرست این تیم این موضوع را تکذیب کرد. در صورتی که درویش مدیر عامل سایپا این موضوع را تایید کرد.

علی دایی در جواب به این ادعا و در کنفرانس خبری گفته است:

«من بی رگ یا ماست نیستم. چگونه وجدانتان اجازه می‌دهد این چیزها را بنویسید. من کجا با رادوشوویچ درگیر شدم؟ آقا ضیایی چه کاره است؟ مسئول حراست است؟ آیا پلیس امنیت است که می گوید به رختکن بروم؟ کدام یکی از شما خبرنگاران حق دارید به من بگویید به رختکن بروم یا نه؟ او با روی زیاد مصاحبه می‌کند و می‌گوید من را نصیحت کرده است.

اگر این‌ها را می‌شندیم قطعا آن چک را می‌زدم. مطمئن باشید اگر کسی از این به بعد از حریمش بیرون بیاید همین برخورد را می‌کنم.»

امروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد علی دایی در حال ضربه زدن به کسی است که ادعا می شود ضیایی گزارشگر سایت باشگاه خبرنگاران است:

این پست توسط بخش کلیپ داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ویدئوی کتک خوردن خبرنگار از علی دایی در پایان بازی پرسپولیس-سایپا

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا