کلیپ داغ

ویدیو برنامه شبگرد با حضور بازیگران نقش جواد جوادی سریال بچه مهندس یکشنبه ۴ خرداد ۹۹

ویدیو برنامه شبگرد با حضور بازیگران نقش جواد جوادی سریال بچه مهندس یکشنبه ۴ خرداد ۹۹ دانلود شبگرد با حضور روزبه حصاری مانی رحمانی و یونا تدین در اینجا. ویژه برنامه شبگرد با حضور بازیگران سریال بچه مهندس شامگاه یکشنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ پخش شد.

شبگرد با حضور بازیگران نقش جواد جوادی سریال بچه مهندس
شبگرد با حضور بازیگران نقش جواد جوادی سریال بچه مهندس

ویژه برنامه شبگرد شامگاه یکشنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی و به مناسبت عید سعید فطر با حضور روزبه حصاری ، مهشید جوادی یونا تدین و مانی رحمانی بازیگران سریال بچه مهندس ، حوالی ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت.

برنامه تلویزیونی شبگرد به تهیه ‌کنندگی و اجرای محمد سلوکی در شب ‌های ماه مبارک رمضان با حضور چهره‌ های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

محوریت این برنامه تلویزیونی، گفت و گو پیرامون فضای جهان پیش رو و سیر در حال و هوای شبانه به همراه قدری تصویرسازی ذهنی بود و سعی بر این بود تا ایام پیش رو و پس از کرونا که به نظر می رسد اندکی تغییر شکل یابد، همراه با بینندگان ترسیم شود! گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می کند تا با روزهای پیش رو بهتر و ایده آل تر روبرو شویم. در این راستا از فضاسازی های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده شد.

محوریت این برنامه گفت‌وگو پیرامون فضای جهان پیش‌رو و سیر در حال و هوای شبانه به همراه قدری تصویرسازی ذهنی است و سعی می‌شود ایام پیش‌رو و پس از کرونا که به نظر می‌رسد اندکی تغییر شکل یابد همراه با بینندگان ترسیم شود. گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می‌کند تا با روزهای پیش‌رو بهتر روبرو شویم. در این راستا از فضاسازی‌های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده می‌شود.

برنامه شبانگاهی «شبگرد» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا