کلیپ داغ

ویدیو تواشیح شبکه کودک که رهبری از آن قدردانی کرد + دانلود تواشیح اسماءالحسنی کودکان

ویدیو تواشیح شبکه کودک که رهبری از آن قدردانی کرد همچنین دانلود تواشیح اسماءالحسنی کودکان در شبکه نهال به همراه اطلاعات تکمیلی در اینجا. طبق اعلام روابط عمومی رسانه ملی، پخش تواشیح اسماءالحسنی گروه رهروان ولایت دستگرد اصفهان با تشکر و قدردانی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مواجه شد.

محمد سرشار گفت: دفتر مقام معظم رهبری امروز در تماسی، رضایت‌مندی و تشکر ایشان را از پخش تواشیح اسماءالحسنی گروه رهروان ولایت دستگرد اصفهان ابلاغ کردند.

مدیر شبکه کودک افزود: این عنایت، موجب مسرت و دلگرمی سازندگان این اثر معنوی ارزشمند و همکارانم در شبکه کودک است. تواشیح اسماءالحسنی محصول گروه رهروان ولایت دستگرد اصفهان، هر شب در بسته اذانگاهی مغرب کانال نهال شبکه کودک روی آنتن می‌رود.

اسماء الحسنی اصطلاحى است براى نام‌هاى خدا، اقتباس شده از قرآن کریم (سوره اعراف/۱۸۰؛ سوره اسراء/۱۱۰؛ سوره طه/۸؛ سوره حشر/۲۴). از آن رو نیکوترین نام‌ها براى او است که او نیکوترین معانى و صفات را دارد. برخى از نام‌ها به صفت ذات بازمى‌گردند؛ مانند «عالِم» و برخى به صفت فعل؛ مانند «خالق» و برخى ذات او را تمجید و تقدیس مى‌کنند؛ مانند «قُدُّوس».

پاره‌اى از نام‌هاى نیک، از کاستى و کژى حکایت مى‌کنند و خداوند را نمى‌توان به آنها خواند؛ مانند «عارف» که هر چند نامى نیک است، فرعِ غفلت است. (علم الیقین، ۱/۹۹) موضوع «الأسماء الحسنى» در علم تفسیر، کلام و عرفان آمده است.

ویدیو تواشیح شبکه کودک
ویدیو تواشیح شبکه کودک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا