کلیپ داغ

ویدیو گفتگوی کامل هدایت هاشمی در دورهمی ۲۲ اسفند ۹۸ + دانلود

ویدیو گفتگوی کامل هدایت هاشمی در دورهمی ۲۲ اسفند ۹۸ به همراه دانلود ویدیو مصاحبه مهران مدیری با هدایت هاشمی در برنامه دورهمی در این مطلب. برنامه دورهمى پنج شنبه ٩٨/١٢/۲۲ با حضور هدایت هاشمی، بازیگر و امین هدایتی، خواننده دال بند ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می گردد. هدایت هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون ۱۷ اسفند ۱۳۵۳ در شهر سبزوار استان خراسان به دنیا آمد. هاشمی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی می باشد، از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس با تلویزیون و سینما به شهرت رسید و حالا دو فرزند از دو همسر دارد. یکی از به یادماندنی ترین نقش های هدایت هاشمی، نقش «اوس موسی» در سریال پایتخت است.

هفته قبل بعد از انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در آن ضد عفونی کردن محل ضبط این برنامه را نشان می داد، این هفته در دورهمی تماشاچیان کمتری حضور پیدا کردند. حضار محل تصویربرداری دورهمی با فاصله بیشتری نسبت به برنامه های قبلی می نشینند تا خطر ابتلا به ویروس کمتر شود!

این در حالیست که در فضای مجازی اعتراضات زیادی نسبت به ضبط این برنامه دیده می شود. کاربران شبکه های اجتماعی از سیاست یک بام و دوهوای سیما در حالیکه از طرفی مردم به تشویق در خانه ماندن و پرهیز از حضور در اجتماعات می کنند و در طرف دیگر برنامه هایی همچوم دورهمی را روی آنتن می برند، گله مند هستند

گفتگوی کامل هدایت هاشمی در دورهمی 22 اسفند
گفتگوی کامل هدایت هاشمی در دورهمی ۲۲ اسفند

در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر لغو تصویربرداری این برنامه به دلیل شیوع کرونا به وجود آمده است. آنطور که مدیران سیما و شبکه نسیم گفته اند ضبط برنامه های تماشاگر محور فعلا متوقف شده است و چنانچه این برنامه ها تا قبل از شیوع ویروس کرونا ضبط داشته اند، روی آنتن شبکه خواهد رفت.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنجه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.


همچنین ببینید:

زندگینامه کامل هدایت هاشمی

امین هدایتی کیست؟ + بیوگرافی کامل خواننده دال بند

مهمان دورهمی امشب چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ کیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا