کلیپ داغ

ویدیو گفتگوی کامل گلاره عباسی در دورهمی ۲۳ اسفند ۹۸ + دانلود

ویدیو گفتگوی کامل گلاره عباسی در دورهمی ۲۳ اسفند ۹۸ برای دانلود در این مطلب ببنید همچنین مصاحبه جالب مهران مدیری با گلاه عباسی در دورهمی شبکه نسیم. ضبط برنامه دورهمی در روزهایی که کرونا به صورت گسترده در شهرها شیوع پیدا کرده همچنان ادامه دارد.

ویدیو گفتگوی کامل گلاره عباسی در دورهمی
ویدیو گفتگوی کامل گلاره عباسی در دورهمی

مهمان جمعه شب ۲۳ اسفند برنامه دورهمی گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون است. گلاره عباسی متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری می باشد، تنها یک خواهر بنام بهاره دارد که متخصص تغذیه است و در کانادا زندگی میکند، پدرش اهل ادبیات است.

هفته قبل بعد از انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در آن ضد عفونی کردن محل ضبط این برنامه را نشان می داد، این هفته در دورهمی تماشاچیان کمتری حضور پیدا کردند. حضار محل تصویربرداری دورهمی با فاصله بیشتری نسبت به برنامه های قبلی می نشینند تا خطر ابتلا به ویروس کمتر شود!

مهمان های این هفته برنامه دورهمی با حضور دکتر هرمزی کلانتری جراح پلاستیک و هدایت هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون بودند. همچنین گرشا رضایی و امین هدایتی (خواننده دال بند) نیز به اجرای قطعات خود در این برنامه پرداختند.


همچنین بخوانید:

زندگینامه کامل گلاره عباسی + زندگی شخصی و اینستاگرام

 

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنجه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا