اخبار داغ

پارس الکل چیست؟ عکسی از الکل تقلبی پارس الکل موجود در بازار + جزئیات

پارس الکل چیست؟ عکسی از الکل تقلبی پارس الکل موجود در بازار جزئیات پخش الکل شرکت پارس اتانول ۹۶ درصد که حاوی متانول با خلوص ۹۷/۱ درصد است. معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

الکل تقلبی پارس الکل موجود در بازار
الکل تقلبی پارس الکل موجود در بازار

الکل با نام تجاری «پارس الکل» که به عنوان اتانول در استان پخش شده، طبق نظر بخش آنالیز این معاونت، تقلبی بوده و بسیار خطرناک است. این الکل به عنوان اتانول ۹۶ درصد در استان عرضه شده ولی طبق آنالیز صورت گرفته، متانول خالص با درجه ۹۷.۱ بوده که نه تنها خاصیت ضدعفونی کنندگی ندارد بلکه با جذب از راه پوست باعث کوری و مرگ می‌شود.

در یکی از شبکه های اجتماعی درباره این الکل نوشته شده:

«تصویری که نامه ۶ فروردینه ساعت‌ها پیش منتشر شده بود. ولی چون رسانه‌ها چیزی درباره این فاجعه ننوشته بودند و نامه رو هم نتونسته بودم در وب‌سایت سازمان غذا و دارو پیدا کنم نگذاشته بودم و در پیام‌ها پیگیر شده بودم. الان باخبر شدم که متاسفانه درسته.

از نامه ۶ فروردین مشخص نیست که الکل تقلبی رو خود شرکت #پارس‌الکل تولید کرده یا به اسمش پخش شده ولی از تصویر دوم که الان در پیام‌ها گرفتم و نامه ۲۸ اسفند رو نشون میده (در نامه ۶ فروردین به این نامه اشاره شده) مشخصه که تولید خود همین شرکت بوده!

البته #پارس_الکل الکل‌هایی رو هم با شیشه تیره رنگ فروخته ولی الکل‌های سمی در شیشه‌هایی شفاف فروخته شدند. تصویر اول نمونه شیشه الکلی است که به اسم اتانول ۹۶ درصد فروخته شده یا میشه ولی بیش از ۹۷ درصدش متانوله!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا