چهره هاسلبریتی ایرانی

پارمیس زند همسر برزو ارجمند کیست؟ + بیوگرافی | جدیدترین عکس های خانوادگی

پارمیس زند همسر برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون است. برزو ارجمند در سال ۱۳۹۰ با هم دانشکده ای خود پارمیس زند ازدواج کرد که ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام جانیاز متولد سال ۹۲ است.

پارمیس زند همسر برزو ارجمند
پارمیس زند همسر برزو ارجمند

برزو ارجمند در خصوص نحوه آشنایی خود با همسرش چنین گفته است:

«من و پارمیس هم دانشکده ای بودیم. گرایش من از سال سوم، نمایش بود و پارمیس طراحی صحنه می خواند. کار صحنه را از همان زمان شروع کردیم. پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می کرد و من هم بازی می کردم. پارمیس از ایران رفته بود. وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم. وقتی به دیدنش رفتیم، بعد از نیم ساعت خیلی فی البداهه به نظرم رسید که می تواند همسر مناسبی برایم باشد. پرسیدم با من ازدواج می کنی؟ خندید و گفت:شوخی می کنی، بعد کمی فکر کرد و گفت: آره!  البته ما ۱۰ سال از هم شناخت داشتیم.»

برزو ار جمند همچنین گفته است:

«ما یک سال بعد از اینکه عقد کردیم، به خانه مان رفتیم و در آنجا با خلق و خوی همدیگر و جزئیات رفتاری هم آشنا شدیم، چون شناخت کلی ای که از شخصیت برزو داشتم، همین شناختی است که الان بعد از ۳ سال زندگی مشترک دارم. اما بعضی عادت ها و شیوه های زندگی آدم هاست که با هم فرق می کند و این ربطی به تفاوت آدم ها با یکدیگر یا عدم تفاهم شان ندارد.

همسر برزو ارجمند
همسر برزو ارجمند

برزو ارجمند درباره پسرش جانیار و برزو ارجمند گفته است:

«زمانی که جانیار به دنیا آمد، من دوباره عاشق پارمیس شدم. این را از ته دل می‌گویم. بعد اصلا نگاه پارمیس بعد از اینکه باردار شد، یک نگاه متفاوت بود. من الان عشق را خیلی خوب می‌توانم بازی کنم، برای اینکه نگاه جانیار به پارمیس نگاه عاشقانه‌ای است و همین‌طور نگاه پارمیس به او برای من هنوز اینطور نیست. به دلیل اینکه پارمیس ۳ماه با جانیار بوده؟ اینکه می‌گویند مادر عزیزتر از جان مصداق همین ماجراست. وقتی که می‌رود بغل پارمیس و صدای قلبش را می‌شنود کاملا مست می‌شود.»

بعد از ازدواج زندگی ام خیلی نظم گرفته، احساس مسئولیت ام خیلی بیشتر شده و از تصمیم های عجولانه جوانی ـ تا جایی که بتوانم ـ پرهیز می کنم. به کارم و خانه ام خیلی فکر می کنم ولی در کل، از ابتدا در شخصیتم، علاقه به داشتن خانه و زندگی خانوادگی و همسر و فرزند وجود داشت؛ به اصطلاح مرد خانواده بودن توی خونم بود.»

برزو ارجمند متولد ۱۳۵۴ در مشهد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و پسر مرحوم انوشیروان ارجمند است. خواهر برزو ارجمند، بهار ارجمند از بازیگران تئاتر است و همسرش پارمیس زند طراح چهره پردازی سینماست. برزو ارجمند مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. او پدرش را یگانه استاد خود می‌داند.

برزو ارجمند با سریال زیر چتر خورشی در سال ۱۳۷۳ وقتی ۱۹ ساله بود اولین بار جلوی دوربین رفت و وارد قاب تلویزیون شد، سپس سال ۱۳۷۹ در فیلم سینمایی سفر سرخ بازی کرد. در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان چهره اش شناخته تر شد سپس سال ۱۳۸۱ با سریال پشت کنکوری ها به شهرت رسید.


همچنین ببینید:

ویدیو مصاحبه کامل برزو ارجمند در دورهمی


عکس های خانوادگی

پارمیس زند و برزو ارجمند
پارمیس زند و برزو ارجمند

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا