سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت ۶ سریال پرگار از شبکه ۱ + عکس

در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک خلاصه داستان قسمت ۶ سریال پرگار را که جایگزین سریال رمضانی زیرخاکی است، می خوانید. این سریال در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای از قاب تلویزیون نمایش داده خواهد  شد. این مجموعه با ملودرام اجتماعی برای مخاطبان و علاقه مندان به سریال های تلویزیونی تهیه شده است. در لیست بازیگران سریال پرگار نام هنرمندانی همچون مرجانه گلچین، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، مریم سردشتی، بهرنگ علوی، فریبا کوثری، بابک کریمی، تیما پور رحمانی، حسین روزمه، رضا امامی، فاطمه مرتاضی، علی عمرانی، زهره نعیمی، فریبا جدی کار، نجوا صاحب الزمانی، امیررضا دلیری و کتایون علیزاده دیده می شود.

قسمت ۶ سریال پرگار
قسمت ۶ سریال پرگار

خلاصه داستان سریال پرگار

قصه این سریال درباره مشکلات نوجوانان است که به طور غیر مستقیم پیرامون موضوعاتی همچون مواد مخدر در مدارس، نقش خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود. همچنین در خلاصه داستان آمده است که آسیب های استفاده از فناوری روی دانش آموزان خصوصا دختران محصل چه میزان است و نحوه برخورد پدر و مادرها با فرزندان نوجوان شان را آموزش می‌دهد. داستان سریال پرگار زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگترشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه سکانس های مختلف سریال است.

قسمت ۶ سریال پرگار

آقای تجلی به همراه فرزانه به سمت تهران می روند تا کارهای مقدماتی دانشگاه و خوابگاه را انجام دهند. فرزانه در تهران میماند اما آقای تجلی به شهر خودش برمیگردد، فرزانه کارش به مشکل میخورد و زنگ میزند به پدرش و میگوید که هنوز خوابگاه را به من تحویل نمی دهند آقای تجلی به خانم بنیان زنگ میزند تا یه شب فرزانه آنجا بماند او هم قبول میکند. فراز و منعم به دنبال محبوبه میگردند، منعم محبوبه را پیدا میکند و متوجه می شود که در خیابان میچرخد تصمیم میگیرد به منعم چیزی نگوید تا سر از کارهایش در بیاورد.

حامد برادر مهتاب یه عکس قدیمی از دوران جپهه پدرش در اینستاگرام مننشر میکند که در آن عکس حمید پارسا هم هست ،مهتاب تا آن عکس را میبیند به سراغ مادرش میرود و میگوید این مرد کیه و ازش توضیح میخواهد که چیز خاصی نمیگوید. محبوبه به آدرسی که در دستش دارد میرود که همان منزل حمید پارساست. اما وقتی زنگ میزند کسی در را باز نمیکند و محبوبه به سمت خانه خانم بنیان می رود اما او در خانه نیست و به دنبال فرزانه رفته تا به خانه شان بیاورد در غیابش محبوبه به داخل خانه میاید و مهتاب بهش میگوید به عنوان دوست مادرم تا حالا ندیده بودمت که محبوبه می گوید تازه به ایران آمده. وقتی خانم بنیان به خانه برگشت با محبوبه روبرو می شود…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا