چهره هاسلبریتی خارجی

پریانکا چوپرا: دلم برای دیوانگی سینمای هند تنگ شده است

ترجمه: سمیرا فیض آبادی ، اختصاصی مجله کولاک

پریانکا چوپرا بعد از مدتی همراه همسرش نیک جوناس به هند برگشت. طرفداران این سوپراستار بین‌المللی دلشان برای پریانکا چوپرا تنگ شده و دوست دارند دوباره او را در فیلم‌های بالیوود ببینند.

پریانکا چوپرا

پریانکا ریشه‌های بالیوود را در سرزمینی بیگانه فرو برده و باعث افتخار کشورش شده است. وقتی اعلام شد که پریانکا با فیلم «بارت» در مقابل سلمان خان بعد از چند سال فاصله از بالیوود به سینمای هند بازخواهد گشت،  طرفداران او خیلی خوشحال شدند اما او یکباره از این پروژه کنار کشید و خبر نامزدی و ازدواجش با نیک جوناس را اعلام کرد.

 

در یکی از مصاحبات اخیر از پریانکا سوال شد که آیا دلش برای بالیوود تنگ نشده و او در پاسخ گفت: «دلم برای دیوانگی سینمای هند تنگ شده است. من میان بالیوود و هالیوود یکی را انتخاب نمی‌کنم، درواقع برای من موضوع، معجزه‌ی فیلم‌هاست. بعد از به اتمام رساندن کارم در سریال هالیوودی «کوانتیکو» در یک فیلم هندی بازی کردم. حرفه من در هر دو کشور برایم عزیز هستند و تا زمانی که مردم بخواهند مرا ببینند من کار خواهم کرد.»

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا در فیلم هندی «The Sky Is Pink» در مقابل فرهان اختر در نقش اصلی  بازی می‌کند و این خبر خوشی برای طرفداران بالیوود دوست او است.

پریانکا چوپرا که از تازه عروسان بالیوود است از زندگی متاهلی‌اش لذت می‌برد و غالبا عکس‌های دو نفره خودش و همسرش را در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌کند و یکی از پرطرفدارترین و پرجستجوترین زوجهای سینمایی هستند.

پریانکا به تازگی همرا کرینا کاپور خان در برنامه پرطرفدار «کافی ویت کارن» حضور پیدا کرد و در این برنامه درمورد همسرش گفت: «همه خصوصیات نیک را دوست دارم. از هیچ یک از ویژگی‌هایش متنفر نیستم تنها چیزی که درمورد او تحمل می‌‌کنم اصرار او به وقت شناسی و آن تایم بودن است چون من هیچ وقت “آن تایم” نیستم.

 

مدتی پیش نیز در گفتگویی از پریانکا چوپرا درمورد تفاوت سنی‌اش با همسرش سوال کردند و او بدون هیچ ناراحتی‌ و مشکلی گفت: «بله من ۱۰ سال از نیک بزرگتر هستم.» به نظر می‌رسد آنها در کنار هم زوج شاد و خوشبختی هستند. شنیده می‌شود که قرار است پریانکا در یکی از ویدئو آهنگ‌های همسرش نیک حضور پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا