چهره هاسلبریتی خارجی

پریانکا چوپرا و راج کومار رائو در فیلم یک کارگردان ایرانی همبازی می‌شوند

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : مدت بسیار زیادی از غیبت پریانکا چوپرا در بالیوود می‌گذرد. «گنگاجل» در سال ۲۰۱۶ آخرین فیلمی بود که  از چوپرا در سینمای هند شاهد بودیم. با این همه باید بگوییم که اول اکتبر سال جاری میلادی انتظار طرفداران چوپرا برای دیدن او روی پرده سینماهای هند به پایان خواهد رسید. فیلم «Sky Is Pink» به زودی با بازی پریانکا چوپرا و فرهان اختر اکران خواهد شد.

همچنین این چهره مطرح به تازگی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است که قرار است در نتفلیکس در فیلمی که اقتباسی از رمان محبوب «The White Tiger» (ببر سفید)  است با راج کومار رائو همبازی شود. کارگردان برجسته ایرانی- آمریکایی، رامین بحرانی کارگردانی این فیلم را به عهده خواهد داشت. او همچنین فیلمنامه این کار را نوشته است.  بحرانی آثار شاخصی همچون «Chop Shop»،  «۹۹ Homes» و «Fahrenheit 451» را در کارنامه کاری خود دارد. گفته می شود پریانکا چوپرا جوناس که اشتیاق خاصی نسبت به این کار دارد یکی از تهیه کنندگان این فیلم هم خواهد بود.

نتفلیکس در بیانیه ای اظهار داشت که فیلمبرداری این کار،  پاییز سال جاری در هند آغاز خواهد شد. چوپرا در یک گفتگو چنین اظهار داشت: «من برای همکاری با نتفلیکس و رامین بحرانی خیلی هیجان دارم تا بتوانیم داستان ناب رمان ببر سفید اثر آرویند آدیگا، زندگی سینماطوری ببخشیم. وقتی این کتاب را خواندم روایت های زیبای نوسینده از پرسپکتیوها مرا به وجد آورد. منتظر شروع کار در پاییز امسال هستم. من در این فیلم برای اولین بار با راج کومار رائو همبازی می‌شوم و همچنین با  تیم بازیگران مهیجی که رامین انتخاب خواهد کرد همبازی خواهم بود. داستان این فیلم در مورد یک مرد کارگر ساده در یک مغازه چای فروشی در روستایی کوچک است که تبدیل به یک کارآفرین موفق  در یک شهر بزرگ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا